درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:08   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54394صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 7 فروردین 1403 - 11:24
درس اقتصاد از تولستوی
تولستوی معتقد بود که اقتصاد باید اخلاقی باشد. او با عشق به پول به عنوان یک دارایی مخالف بود و معتقد بود که پول باید به عنوان وسیله‌ای برای لذت‌ها و واقعیت‌های زندگی استفاده شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مقاله، نویسنده به بررسی داستان کوتاه "مرد به چه مقدار زمین نیاز دارد؟" نوشته لئو تولستوی می‌پردازد.

به گزارش شارا به نقل از نیویورکر، او بر این باور است که این داستان بینش‌های زیادی در مورد پول، روانشناسی و تفکر اقتصادی ارائه می‌دهد.

نویسنده در ابتدا توضیح می‌دهد که پهوم، قهرمان داستان، از فقر رنج می‌برد و آرزو دارد که صاحب زمین شود. او برای رسیدن به این هدف، زمین‌های بیشتری را می‌خرد و معاملات تجاری بیشتری انجام می‌دهد. با این حال، هرگز از خواسته‌های خود راضی نمی‌شود و همیشه به دنبال زمین بیشتری است.

نویسنده سپس به بررسی الگوهای تفکر اشتباهی می‌پردازد که پهوم را به این سرنوشت می‌کشانند.

او از جمله به "تردمیل لذت‌بخش" و "مغالطه هزینه‌های غرق‌شده" اشاره می‌کند. این الگوها باعث می‌شوند که افراد به دنبال کسب مال و ثروت بیشتری باشند، حتی اگر این امر به قیمت از دست دادن چیزهایی ارزشمندتر، مانند روابط و سلامتی، تمام شود.

نویسنده در ادامه به بررسی دیدگاه تولستوی در مورد اقتصاد می‌پردازد. تولستوی معتقد بود که اقتصاد باید اخلاقی باشد. او با عشق به پول به عنوان یک دارایی مخالف بود و معتقد بود که پول باید به عنوان وسیله‌ای برای لذت‌ها و واقعیت‌های زندگی استفاده شود.

نویسنده در پایان نتیجه می‌گیرد که داستان "مرد به چه مقدار زمین نیاز دارد؟" یک هشدار اخلاقی در مورد خطرات حرص و طمع است. او معتقد است که این داستان می‌تواند به ما کمک کند تا دیدگاه خود را در مورد پول و اقتصاد تغییر دهیم.

نویسنده: نیک رومئو

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد