درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 21:40   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54390صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 30 دی 1402 - 12:55
روابط‌عمومی کاربردی چیست؟
به اهتمام: علیرضا شواخی زواره،، کارشناس روابط عمومی و ارتباطات - روابط‌عمومی کاربردی، یک رویکرد جدید در روابط‌عمومی است که بر عملگرایی و کارآمدی تأکید دارد. این رویکرد، با استفاده از دانش فنی و تکنیک های نوین، به روابط‌عمومی ها کمک می کند تا اهداف سازمان را با موفقیت محقق کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || روابط‌عمومی کاربردی، ترکیب دانش فنی روابط‌عمومی با عملگرایی در بستر سازمان و جامعه برای درک و حل مسائل در کمترین زمان ممکن با بهروری و هدفمندی در عمل است.

اهداف روابط‌عمومی کاربردی


- حرکت به سمت عملگرایی
- برنامه ریزی هدفمند و شبکه سازی
- درک و تقابل افراد در جامعه و سازمان
- هویت افرینی و دفاع از هویت سازمانی
- تلفیق اهداف روابط‌عمومی در درون و برون سازمان با یک دیگر
- ارتقا و تفکر زیستی جهانی و کمک به صلح جهان
- اخلاقی شدن همه جنبه های فردی و اجتماعی سازمانی

تکنیک و روش روابط‌عمومی کاربردی

روابط‌عمومی کاربردی، از تکنیک ها و روش های مختلفی استفاده می کند که در اینجا به برخی از مهم ترین آنها اشاره می شود:

افکارسنجی: افکارسنجی، یکی از مهمترین ابزارهای روابط‌عمومی کاربردی است که به کمک آن می توان نظرات، نگرش ها و باورهای مخاطبان را در مورد یک موضوع خاص، سنجید.

تحلیل محتوا: تحلیل محتوا، روشی برای بررسی و تحلیل پیام های منتشر شده در رسانه ها است که به کمک آن می توان از محتوای پیام ها، اطلاعات ارزشمندی در مورد مخاطبان، رقبا و افکار عمومی به دست آورد.
 

نگارش اداری: نگارش اداری، یکی از مهارت های اساسی در روابط‌عمومی است که به کمک آن می توان پیام ها را به صورت واضح، مختصر و رسا به مخاطبان منتقل کرد.

تبلیغات: تبلیغات، یکی از ابزارهای مهم روابط‌عمومی است که به کمک آن می توان پیام های سازمان را به مخاطبان هدف، منتقل کرد.

تشریفات: تشریفات، یکی از شاخه های مهم روابط‌عمومی است که به کمک آن می توان مراسم و رویدادهای سازمان را به صورت رسمی و باشکوه برگزار کرد.

خبرنویسی: خبرنویسی، یکی از مهارت های مهم در روابط‌عمومی است که به کمک آن می توان اخبار و اطلاعات مربوط به سازمان را به صورت جذاب و آموزنده برای مخاطبان منتشر کرد.

اطلاع رسانی الکترونیک: اطلاع رسانی الکترونیک، یکی از مهم ترین ابزارهای روابط‌عمومی در عصر حاضر است که به کمک آن می توان با استفاده از رسانه های الکترونیکی، پیام های سازمان را به مخاطبان گسترده ای در سراسر جهان منتقل کرد.
 

مدیریت بحران: مدیریت بحران، یکی از مهم ترین مهارت های روابط‌عمومی است که به کمک آن می توان در شرایط بحرانی، پیام های سازمان را به صورت موثر به مخاطبان منتقل کرد و از آسیب به وجهه سازمان جلوگیری کرد.
 

نتیجه گیری
روابط‌عمومی کاربردی، یک رویکرد جدید در روابط‌عمومی است که بر عملگرایی و کارآمدی تأکید دارد. این رویکرد، با استفاده از دانش فنی و تکنیک های نوین، به روابط‌عمومی ها کمک می کند تا اهداف سازمان را با موفقیت محقق کنند.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد