درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 06:27   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54365صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 27 دی 1402 - 13:04
چگونه آژانس‌ها اخلاق را در بازاریابی و روابط‌عمومی وارد می‌کنند
در دنیای بیش از حد متصل و هوشمند امروزی، برقراری ارتباط درست با مخاطبان مهم است. دوران روایات بی‌چون‌وچرای برند و وعده‌های توخالی گذشته است. ارزش جدید برای جلب اعتماد برندها شفافیت، اصالت و مسئولیت اجتماعی است. این به یک تغییر عمده در روابط‌عمومی و بازاریابی منجر شده است: ادغام اخلاق.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در دنیای بیش از حد متصل و هوشمند امروزی، برقراری ارتباط درست با مخاطبان مهم است. دوران روایات بی‌چون‌وچرای برند و وعده‌های توخالی گذشته است. ارزش جدید برای جلب اعتماد برندها شفافیت، اصالت و مسئولیت اجتماعی است. این به یک تغییر عمده در روابط‌عمومی و بازاریابی منجر شده است: ادغام اخلاق.

برای بررسی نحوه ادغام اخلاق در بازاریابی و روابط‌عمومی، با خانم باگیاشری سینگ، مدیر عامل شرکت Merakii، مصاحبه کردیم. خانم سینگ یک متخصص باتجربه در زمینه بازاریابی و روابط‌عمومی است و شرکت او به کمک شرکت‌ها در توسعه و اجرای استراتژی‌های ارتباطی اخلاقی کمک می‌کند.

در مصاحبه خود، خانم سینگ چهار روش کلیدی را که آژانس‌ها از طریق آنها اخلاق را در بازاریابی و روابط‌عمومی وارد می‌کنند، شناسایی کرد:


اولویت بندی شفافیت
ادعاهای گمراه کننده و روایت های اغراق آمیز در حال محو شدن هستند و جای خود را به ارتباط مستقیم و صادقانه می دهند. این مستلزم انجام بررسی کامل حقایق و کنترل اشتباهات است. مشتریان برای شرکت هایی ارزش قائل هستند که مسئولیت کاستی های خود را می پذیرند و هدف‌شان ارتباط صمیمانه است.


تقویت پایداری و تأثیر اجتماعی
به منظور رسیدگی به نگرانی هایی مانند تغییرات آب و هوایی، مدیریت مسئولانه زباله و توسعه جامعه، آژانس ها اغلب با مشتریان کار می کنند تا مسئولیت اجتماعی را در کمپین های خود لحاظ کنند. این امر علاوه بر سازگاری با ارزش‌های مصرف‌کننده، وفاداری پایدار به برند را ارتقا می‌دهد.


حمایت از تنوع و شمول
برای اطمینان از اینکه پیام‌ها با مخاطبان بیشتری ارتباط دارند و از آسیب‌رسانی به باورها جلوگیری می‌کنند، آژانس‌ها فعالانه از طیف وسیعی از صداها و نظرات حمایت می‌کنند. طبیعتاً، ایجاد روایت‌های متقاعدکننده‌تر و فراگیرتر ضروری است. فراگیر بودن یک مزیت استراتژیک در تعامل با مصرف کنندگان امروزی است، نه صرفاً جعبه ای که باید بررسی شود.


ایجاد فرهنگ اخلاقی
آژانس های برتر باید ارزش های اخلاقی را در فرهنگ شرکت خود ادغام کنند. این مستلزم دادن فرصت به کارکنان برای بیان مسائل، ایجاد هنجارهای واضح و ارائه آموزش های اخلاقی منظم است. اخلاق آژانس در عملیات آن نهادینه می شود و تصمیم گیری اخلاقی را در همه سطوح هدایت می کند.


نتیجه‌گیری
خانم سینگ نتیجه گرفت که «مسیر ارتباط اخلاقی با چالش‌ها و یادگیری مداوم هموار شده است. اما باید در نظر داشت که بهای بی صداقتی و دادن وعده های دروغ به مراتب بیشتر از تلاشی است که برای عمل اخلاقی لازم است. ما باید به مسئولیت خود به‌عنوان ارتباط‌دهنده با تعهدی تزلزل ناپذیر به روایت‌های اخلاقی، به نفع مشتریان و مخاطبان خود برخورد کنیم.»

ادغام اخلاق در بازاریابی و روابط‌عمومی یک روند ضروری است. مصرف‌کنندگان امروزی به دنبال شرکت‌هایی هستند که ارزش‌های آنها را به اشتراک می‌گذارند و رفتار مسئولانه‌ای دارند. آژانس‌هایی که اخلاق را در هسته کار خود قرار می‌دهند، شانس بیشتری برای موفقیت در بازار امروز دارند.
 

منبع: adgully

منبع فارسی: شارا
 

 

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد