درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 06:08   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54342صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 13 فروردین 1403 - 10:28
هفت روند روابط‌عمومی‌ که امسال اهمیت خواهند داشت
اینها تنها هفت مورد از روندهای مهمی هستند که بر روابط‌عمومی در سال 2024 تأثیر می‌گذارند. شرکت‌ها و سازمان‌هایی که می‌خواهند در این محیط پیچیده موفق شوند باید از این روندها آگاه باشند و استراتژی‌های خود را بر اساس آنها تنظیم کنند.
  

1. هوش مصنوعی
هوش مصنوعی (AI) به طور فزاینده‌ای در روابط‌عمومی‌ مورد استفاده قرار می‌گیرد، زیرا شرکت‌ها به دنبال راه‌هایی برای بهبود کارایی و موثرتر بودن هستند. هوش مصنوعی می‌تواند برای وظایفی مانند تحقیق، تولید محتوا، تجزیه و تحلیل داده‌ها و مدیریت روابط مشتری استفاده شود. در سال 2024، انتظار می‌رود استفاده از هوش مصنوعی در
روابط‌عمومی به طور قابل توجهی افزایش یابد. شرکت‌ها به دنبال راه‌هایی برای استفاده از هوش مصنوعی برای افزایش بهره‌وری، بهبود دقت و شخصی‌سازی پیام‌های خود هستند.


2. انتخابات
سال 2024 سال انتخابات بزرگی در سراسر جهان خواهد بود. در ایالات متحده، یک انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات میان‌دوره‌ای برگزار خواهد شد. در اروپا، انتخابات پارلمانی اتحادیه اروپا برگزار خواهد شد. ارتباطات نقش کلیدی در انتخابات ایفا می‌کند. شرکت‌ها و سازمان‌ها باید از روند انتخابات آگاه باشند و پیام‌های خود را با پیام‌های سیاسی سازگار کنند.


3. بحران آب و هوا
بحران آب و هوا یک چالش بزرگ برای جهان است. شرکت‌ها و سازمان‌ها باید اقداماتی را برای کاهش تأثیر خود بر محیط زیست انجام دهند. روابط‌عمومی‌ می‌تواند به شرکت‌ها و سازمان‌ها در ارتباط با اقدامات‌شان در مورد بحران آب و هوا کمک کند. شرکت‌ها باید پیام‌های خود را شفاف و قابل اعتماد نگه دارند.


4. اطلاعات نادرست
اطلاعات نادرست یک مشکل جدی در جهان است. اطلاعات نادرست می‌تواند بر افکار عمومی تأثیر بگذارد و منجر به تصمیم‌گیری‌های بد شود. روابط‌عمومی‌ می‌تواند به شرکت‌ها و سازمان‌ها در مقابله با اطلاعات نادرست کمک کند. شرکت‌ها باید اقداماتی را برای شناسایی و اصلاح اطلاعات نادرست انجام دهند.


5. احیای کار سازمان یافته
کار سازمان یافته در حال بازگشت است. کارگران در سراسر جهان در حال سازماندهی برای بهبود شرایط کاری خود هستند. روابط‌عمومی‌ می‌تواند به شرکت‌ها و سازمان‌ها در ارتباط با کارگران سازمان یافته کمک کند. شرکت‌ها باید به طور شفاف در مورد سیاست‌های خود در مورد اتحادیه ها صحبت کنند.


6. مدیریت موثر مردم
پس از همه‌گیری، شرکت‌ها با چالش‌های جدیدی در مدیریت مردم روبرو هستند. این چالش‌ها شامل کار ترکیبی، رفاه کارکنان و فرهنگ سازمانی است. روابط‌عمومی‌ می‌تواند به شرکت‌ها در مدیریت این چالش‌ها کمک کند. شرکت‌ها باید پیام‌هایی را برای کارکنان خود ایجاد کنند که شفاف، صادقانه و حمایتی باشد.


7. ژئوپلیتیک
جهان در حال تغییر است. تنش‌های ژئوپلیتیکی در حال افزایش است و این امر بر شرکت‌ها و سازمان‌ها تأثیر می‌گذارد. روابط‌عمومی‌ می‌تواند به شرکت‌ها و سازمان‌ها در درک و واکنش به چالش‌های ژئوپلیتیکی کمک کند. شرکت‌ها باید پیام‌هایی را ایجاد کنند که هم بین‌المللی و هم محلی باشد.


اینها تنها هفت مورد از روندهای مهمی هستند که بر روابط‌عمومی در سال 2024 تأثیر می‌گذارند. شرکت‌ها و سازمان‌هایی که می‌خواهند در این محیط پیچیده موفق شوند باید از این روندها آگاه باشند و استراتژی‌های خود را بر اساس آنها تنظیم کنند.
 

منبع: provokemedia

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد