درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:59   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54339صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعییکشنبه، 24 دی 1402 - 07:24
چگونه چت‌بات‌ها تعامل مشتری را در روابط‌عمومی دیجیتال افزایش می‌دهند؟
چت‌بات‌ها با ارائه تجربیات تعاملی و شخصی سازی شده، تعامل مشتری را افزایش می‌دهند. آنها می‌توانند کاربران را از طریق توصیه های محصول راهنمایی کنند، به سؤالات متداول پاسخ دهند و در تصمیم گیری های خرید کمک کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || چت‌بات‌ها با ارائه تجربیات تعاملی و شخصی سازی شده، تعامل مشتری را افزایش می‌دهند. آنها می‌توانند کاربران را از طریق توصیه های محصول راهنمایی کنند، به سؤالات متداول پاسخ دهند و در تصمیم گیری های خرید کمک کنند.

 

ربات‌های چت همچنین می‌توانند ارتباطات فعالانه را آغاز کنند و با به‌روزرسانی‌ها، تبلیغات و پیام‌های شخصی‌سازی شده به مشتریان ارتباط برقرار کنند.


آیا هوش مصنوعی و چت‌بات‌ها می‌توانند جایگزین متخصصان روابط‌عمومی انسانی شوند؟
در حالی که هوش مصنوعی و چت ربات ها مزایای قابل توجهی دارند، نمی‌توانند به طور کامل جایگزین متخصصان
روابط‌عمومی انسانی شوند. تخصص انسانی، خلاقیت و هوش هیجانی هنوز در توسعه استراتژی روابط‌عمومی، مدیریت بحران، ایجاد رابطه و تصمیم گیری استراتژیک ضروری است.

 

با این حال، هوش مصنوعی و ربات‌های چت می‌توانند قابلیت‌های متخصصان روابط‌عمومی را تقویت کنند و به آن‌ها اجازه دهند بر روی وظایف سطح بالاتر تمرکز کنند، از بینش‌های داده استفاده کنند و کارایی را در پشتیبانی و ارتباطات مشتری افزایش دهند.


چالش های بالقوه در استفاده از هوش مصنوعی و چت‌بات‌ها در روابط‌عمومی دیجیتال چیست؟
چند چالش بالقوه برای بررسی وجود دارد. چت‌بات‌ها ممکن است با محدودیت هایی در درک پرس و جوهای پیچیده یا تفاوت های ظریف در زبان انسان مواجه شوند. بنابراین، حصول اطمینان از پاسخ‌های دقیق و آگاهانه می‌تواند چالش برانگیز باشد.

 

حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌ها هنگام استفاده از هوش مصنوعی و ربات های چت، نگرانی های مهمی هستند، زیرا آنها اطلاعات حساس مشتری را مدیریت می کنند. حفظ تعادل بین اتوماسیون و لمس انسان برای اطمینان از تجربه شخصی و واقعی مشتری مهم است.

 

نظارت و به‌روزرسانی‌های مداوم برای رسیدگی به هرگونه مشکل فنی و افزایش عملکرد سیستم‌های هوش مصنوعی و ربات‌های گفتگو ضروری است.

 

منبع: https://digitalschoolofmarketing.co.za
 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد