درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:23   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54337صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 15 فروردین 1403 - 11:25
چگونه بدون انتقادپذیری، نقد کنیم
نقد سازنده بر کار یا اقدام متمرکز است، در حالی که انتقاد اغلب شخصی و تهاجمی است. نقد سازنده می تواند به افراد کمک کند تا پیشرفت کنند، در حالی که انتقاد می تواند باعث آسیب و دلسردی شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مقاله، جیریمی کوبیک و استیو کاکرام تفاوت بین نقد و انتقاد را توضیح می دهند و نکاتی را برای ارائه و دریافت نقد سازنده ارائه می دهند.


نقد سازنده بر کار یا اقدام متمرکز است، در حالی که انتقاد اغلب شخصی و تهاجمی است. نقد سازنده می تواند به افراد کمک کند تا پیشرفت کنند، در حالی که انتقاد می تواند باعث آسیب و دلسردی شود.


برای ارائه نقد سازنده، مهم است که نکات زیر را رعایت کنید:
مشخص و واضح باشید. به جنبه های خاصی از کار یا اقدام اشاره کنید که نیاز به بهبود دارند یا نقاط قوتی که برجسته هستند.


پیشنهادات سازنده ارائه دهید. به گیرنده کمک کنید بفهمد چگونه می تواند کار یا مهارت های خود را افزایش دهد.


از زبان همدلانه استفاده کنید. با همدلی و درک به نقد نزدیک شوید.


تمرکز بر کار، نه شخص. از حملات شخصی یا قضاوت در مورد شخصیت یا توانایی های فرد خودداری کنید.


گفتگو را تشویق کنید. یک فضای باز و محترمانه برای گفتگو ایجاد کنید.


برای دریافت نقد سازنده، مهم است که نکات زیر را رعایت کنید:
ذهنیت رشد را پرورش دهید. به بازخورد به عنوان فرصتی برای یادگیری و بهبود نگاه کنید.


فعالانه گوش دهید و سؤال بپرسید. سعی کنید دیدگاه طرف مقابل را درک کنید.


کار را از خود ارزشی جدا کنید. به یاد داشته باشید که نقد در مورد کار یا مهارت شما است، نه ارزیابی ارزش شما به عنوان یک شخص.


یادگیری عاشقانه نقد مستلزم پذیرش ذهنیت رشد و تمایز قائل شدن بین نقد و انتقاد است. همچنین مهم است که به دنبال بازخورد از منابع قابل اعتماد باشید، گوش دادن فعال را تمرین کنید و بر جنبه های مثبت نقد تمرکز کنید.


منبع: fastcompany
 

انتهای پیام/

 

 


 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد