درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 21:49   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54286صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 12 فروردین 1403 - 13:24
روش‌های ارتقای سطح علمی مدیران روابط‌عمومی
مهدی باقریان، رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی - تبدیل روابط‌عمومی به یک حرفه تخصصی، محصول همین تغییرات است و معنی علمی آن این است که یک مدیر و متخصص روابط‌عمومی هم به دانش و هم به مهارت‌های گسترده‌ نیاز دارد که از طریق آموزش، به‌روزرسانی دانش و اطلاعات از طریق مطالعه منابع آموزشی به شکل‌های مختلف و همچنین شرکت در رویدادهای علمی حاصل می‌شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || روابط‌عمومی یک حرفه تخصصی است و مدیران روابط‌عمومی باید دانش و مهارت‌های روز را داشته باشند تا بتوانند در این حرفه موفق باشند. با توجه به تغییرات سریع در دنیای امروز، لازم است که مدیران روابط‌عمومی به‌طور مداوم دانش و مهارت‌های خود را به‌روز کنند.

 

فناوری‌های جدید همراه با تحولات فرهنگی و اجتماعی، تغییر در رفتار مخاطبان و مشتریان، پیچیدگی مسایل اجتماعی و چالش‌های جدیدی که سازمان‌ها و شرکت‌ها با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند قطعا بر نحوه انجام برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی تأثیرگذارند.


تبدیل روابط‌عمومی به یک حرفه تخصصی، محصول همین تغییرات است و معنی علمی آن این است که یک مدیر و متخصص روابط‌عمومی هم به دانش و هم به مهارت‌های گسترده‌ نیاز دارد که از طریق آموزش، به‌روزرسانی دانش و اطلاعات از طریق مطالعه منابع آموزشی به شکل‌های مختلف و همچنین شرکت در رویدادهای علمی حاصل می‌شود.

 

چالش‌های ارتقای سطح علمی مدیران روابط‌عمومی

یکی از مهم‌ترین چالش‌های ارتقای سطح علمی مدیران روابط‌عمومی، آموزش‌گریزی است. دلایل مختلفی برای این امر وجود دارد، از جمله: عدم آگاهی از مزایای آموزش، عدم دسترسی به دوره‌های آموزشی مناسب، عدم جذابیت دوره‌های آموزشی و کمبود مدرسان به‌روز و آگاه به تحولات روابط‌عمومی.


علاوه بر این، حاکمیت تفکر سنتی بر نظام آموزشی مدیران روابط‌عمومی در ایران نیز یکی دیگر از چالش‌های این حوزه است. بسیاری از مدیران روابط‌عمومی معتقدند که با تجربه و دانشی که در طول سال‌ها کسب کردند، دیگر نیازی به شرکت در دوره‌های آموزشی ندارند.

 

راهکارهای ارتقای سطح علمی مدیران روابط‌عمومی
مهم‌ترین روش ارتقای سطح علمی مدیران روابط‌عمومی، تدوین یک برنامه‌ ملی آموزش برای مدیران روابط‌عمومی، استفاده از روش‌های آموزش پیشرفته، تولید مواد و محتوای آموزشی مناسب با نیازهای مدیران و ارزیابی و سنجش برنامه‌های آموزشی است.


تشکل‌های روابط‌عمومی می‌توانند نقش مهمی در ارتقای سطح علمی مدیران روابط‌عمومی ایفا کنند. این تشکل‌ها می‌توانند با برگزاری دوره‌های آموزشی، ارائه خدمات مشاوره‌ای، تولید محتوای آموزشی و سایر اقدامات، به مدیران روابط‌عمومی کمک کنند تا دانش و مهارت‌های خود را به‌روزرسانی کنند.


ارتقای سطح علمی مدیران روابط‌عمومی نیازمند تلاش همه‌جانبه است. مدیران روابط‌عمومی باید انگیزه لازم برای شرکت در دوره‌های آموزشی را داشته باشند و تشکل‌های روابط‌عمومی نیز باید با برگزاری دوره‌های آموزشی و ارائه خدمات مشاوره‌ای، به مدیران روابط‌عمومی کمک کنند.

 

نتیجه‌گیری
برای ارتقای سطح علمی مدیران روابط‌عمومی، باید اقدامات زیر انجام شود:
- انجمن‌های روابط‌عمومی باید برنامه‌های آموزشی متنوع و جذابی را برای مدیران روابط‌عمومی برگزار کنند.
- دولت باید بودجه مناسبی را برای آموزش مدیران روابط‌عمومی اختصاص دهد.
- سازمان‌ها باید به کارکنان روابط‌عمومی خود فرصت و امکان شرکت در دوره‌های آموزشی را بدهند.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد