درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:46   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54256صفحه نخست » ادامه مطلب چهارشنبه، 9 دی 1402 - 16:37
آمازون یک ایمیل برای مشتریان ارسال کرد و همه را دیوانه کرد
آمازون در 26 دسامبر 2023، یک روز پس از کریسمس، ایمیلی به مشتریان خود ارسال کرد و به آنها اطلاع داد که از 29 ژانویه، فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی Prime Video شامل تبلیغات محدودی خواهند بود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || آمازون در 26 دسامبر 2023، یک روز پس از کریسمس، ایمیلی به مشتریان خود ارسال کرد و به آنها اطلاع داد که از 29 ژانویه، فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی Prime Video شامل تبلیغات محدودی خواهند بود.

به گزارش شارا به نقل از inc، این تصمیم با واکنش منفی شدید مشتریان مواجه شد، زیرا بسیاری از آنها احساس کردند که این تغییر تجربه آنها را بدتر می‌کند.

نویسنده مقاله استدلال می‌کند که آمازون با این کار به مشتریان خود خیانت کرده است. او می‌نویسد که اگر یک شرکت قرار است حریص باشد، حداقل باید با مشتریان خود صادق باشد.

در این مورد، آمازون به مشتریان خود قول داده بود که به آنها یک سرویس پخش بدون تبلیغات ارائه دهد. با افزودن تبلیغات، آمازون در واقع تجربه برای مشتریان خود بدتر کرده است.

نویسنده همچنین استدلال می‌کند که این تغییر به دلیل نیاز آمازون به کسب درآمد بیشتر از سرویس Prime Video است. ساخت محتوای با کیفیت بالا هزینه زیادی دارد و آمازون باید راهی برای جبران این هزینه‌ها پیدا کند.

در نهایت، نویسنده نتیجه می‌گیرد که شرکت‌ها هرگز نباید به مشتریان خود این احساس را بدهند که چیزی که به آنها ارائه می‌دهند ارزش کمتری دارد. این دقیقاً همان چیزی است که وقتی یک شرکت چنین تغییری ایجاد می‌کند، انجام می‌دهد.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد