درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:07   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54247صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 10 دی 1402 - 10:57
یک ویژگی بارز رهبری موثر در سال 2024 / تشخیص دهید که کارکنان چه احساسی دارند
رهبران به تعادل کار بین اعضای تیم کمک می‌کنند و هر یک از اعضای تیم را در اولویت‌بندی مهم‌ترین وظایف خود راهنمایی می‌کنند. آنها همچنین در مورد چشم‌اندازهای افراد برای رشد و توسعه شغلی شفافیت ارائه می‌دهند و مطمئن می‌شوند که همه احساس می‌کنند در تیم حضور دارند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || این یک مهارت جدید است که حتی چند سال پیش از مدیران خواسته نشده بود آن را عملی کنند، اما رهبران اکنون باید بیاموزند که بفهمند و تشخیص دهند که کارمندان‌شان با چه چیزی در کار با آن مواجه هستند: خواه این چالش‌های تعادل بین کار و زندگی باشد. یا مسائل مربوط به سلامت روان مانند استرس، فرسودگی شغلی، اضطراب یا کاهش سطح انرژی. به عنوان رهبر، ما باید مراقب تغییراتی در رفتار کارکنان باشیم که ممکن است نشان دهنده مشکلات بالقوه باشد و مایل به رسیدگی دلسوزانه به مسائل باشیم. بخشی از این امر پذیرش فروتنانه و درک این است که چگونه ما - به عنوان رهبران آنها - ممکن است به مشکل کمک کنیم.


بهترین رهبران برای رسیدگی به حوزه‌های خاصی که باعث افزایش اضطراب می‌شوند، وقت می‌گذارند: برای نمونه، آنها تمام تلاش خود را می‌کنند تا از عدم اطمینان کارکنان در مورد آینده، به‌ویژه در مورد استراتژی سازمان برای مقابله با چالش‌ها و چگونگی تأثیر آن بر امنیت شغلی‌شان، جلوگیری کنند.

 

رهبران همچنین به تعادل کار بین اعضای تیم کمک می‌کنند و هر یک از اعضای تیم را در اولویت‌بندی مهم‌ترین وظایف خود راهنمایی می‌کنند. آنها همچنین در مورد چشم‌اندازهای افراد برای رشد و توسعه شغلی شفافیت ارائه می‌دهند و مطمئن می‌شوند که همه احساس می‌کنند در تیم حضور دارند.
 

منبع انگلیسی: فوربس

منبع فارسی: شارا


 

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد