درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:50   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54221صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 5 دی 1402 - 11:56
نقش کلیدی روابط‌عمومی ها در اعتمادسازی و امیدآفرینی
مسعود کردستانی در جلسه اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومیهای استان که به میزبانی بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی برگزار شد، افزود: روابط‌عمومی پل ارتباطی بین سازمان و افکار عمومی است که علاوه بر انعکاس عملکردها و تبیین اهداف سازمانی مسئولیت خطیر انتقال پیام از سازمان به مخاطبان و بالعکس را عهده دار هستند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی بر نقش کلیدی روابط‌عمومی دستگاه های اجرایی در اعتمادسازی و امیدآفرینی بین آحاد جامعه تاکید کرد.


به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مسعود کردستانی در جلسه اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومیهای استان که به میزبانی بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی برگزار شد، افزود: روابط‌عمومی پل ارتباطی بین سازمان و افکار عمومی است که علاوه بر انعکاس عملکردها و تبیین اهداف سازمانی مسئولیت خطیر انتقال پیام از سازمان به مخاطبان و بالعکس را عهده دار هستند.


وی با اشاره به ویژگی های یک روابط‌عمومی موفق تصریح کرد: توان بالای کارشناسان روابط‌عمومی در امر سمعی و بصری این قابلیت را در آنان ایجاد کرده است که صدای جامعه را به خوبی پایش و برنامه ریزی کنند تا ضمن اعتمادسازی در جامعه ؛ زمینه امیدآفرینی بیش از پیش را نیز فراهم کنند.


کردستانی با بیان اینکه انتقال صحیح و صادقانه پیام مهارتی مضاعف می طلبد تصریح کرد: اگر عملکردها به خوبی به جامعه منتقل نشوند قطعا فضای امید کمرنگ تر خواهد شد در حالی که انتقال صحیح و ماهرانه پیام ها به مردم بستر امیدآفرینی را تقویت می کند.


مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی ادامه داد: بیان آمارهای صحیح به ویژه آمارهایی که ایجاد انگیزه را بین جوانان تقویت کند یک امر حیاتی است به عنوان مثال ماه هاست که نرخ بیکاری در کشور و استان رو به کاهش است و این خود امری ارزشمند و مغتنم است.


کردستانی شغل روابط‌عمومی را یک مهارت پراسترس خواند و ادامه داد: امروز در عرصه اطلاع رسانی جهانی عمر هر خبر فقط هفت ثانیه است و این موضوع کار شما را به عنوان یک منبع خبر موثق دوچندان سخت می کند چرا که رقابت برای انتقال پیام در عرصه جهانی یا ملی دیگر به این راحتی ها نیست.


وی تاکید کرد: روابط‌عمومی ها هم برای رقابت در عرصه اطلاع رسانی باید خود را مجهز به علم روز و متد جهانی کنند چرا که این امر لازمه ارایه تصویری درست ، دقیق و شفاف از سازمان به جامعه است.


کردستانی به ظهور فضای مجازی و انواع شبکه های اجتماعی در عصر حاضر اشاره کرد و افزود: به نظر بنده فضای مجازی در عصر حاضر دیگر مجازی نیست؛ بلکه جوانان ما امروز بیش از آنکه در فضای عادی باشند در آن فضا سیر می کنند حتی بازگشت شان به فضای واقعی با تعلل نیز زمان مواجه است؛ در چنین شرایطی مجبور به تجهیز شدن به علم روز و اتخاذ رویه های جدید هستیم.


وی در ادامه به ظرفیت های بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک تخصصی بخش تعاون اشاره کرد و اذعان داشت: بانک توسعه تعاون با رویکرد توسعه ای تلاش دارد سهم خود در توسعه استان را ایفا کند و در این امر به حمایت و کمک های همه دستگاه ها نیاز داریم.


در ادامه این نشست محمد عزیزی راد دبیر شورای هماهنگی روابط‌عمومی های استان و مدیر کل روابط‌عمومی استانداری آذربایجان شرقی نیز به بیان گزارشی از فعالیت های این شورا و روند انتخاب شدن اعضای هیئت رئیسه اشاره کرد و از میزبانی بانک توسعه تعاون استان در برگزاری جلسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی های استان تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد