درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:43   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54218صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 5 دی 1402 - 11:32
6 پیش‌بینی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی برای سال 2024
بازاریابی رسانه‌های اجتماعی یک حوزه در حال تغییر است. بازاریابان باید به طور مداوم آخرین روندها و تغییرات را دنبال کنند تا اطمینان حاصل کنند که استراتژی‌های آنها مؤثر هستند. پیش‌بینی‌های Emplifi برای سال 2024 نقطه شروع خوبی برای ایجاد استراتژی‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی مؤثر برای سال آینده است.
  

1. بازاریابان استراتژی‌های ویدئویی متنوع‌تری را اتخاذ خواهند کرد.
در سال 2024، بازاریابان به دنبال راه‌هایی برای ایجاد تجارب ویدئویی جذاب‌تر و شخصی‌تر برای مخاطبان خود خواهند بود. این امر منجر به افزایش استفاده از اشکال ویدئویی متنوع‌تر، مانند ویدیوهای کوتاه، زنده، و واقعیت افزوده و مجازی خواهد شد.


2. اپلیکیشن‌های پیام‌رسان نقش مهم‌تری در استراتژی‌های بازاریابی ایفا خواهند کرد.
اپلیکیشن‌های پیام‌رسان به سرعت به یکی از محبوب‌ترین کانال‌های ارتباطی برای مصرف‌کنندگان تبدیل می‌شوند. در سال 2024، بازاریابان از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان برای ایجاد تعاملات شخصی‌تر و صمیمی‌تر با مخاطبان خود استفاده خواهند کرد.


3. بازاریابان از داده‌ها برای هدایت استراتژی‌های خود بیشتر استفاده خواهند کرد.

داده‌ها برای بازاریابان رسانه‌های اجتماعی ابزاری قدرتمند هستند. در سال 2024، بازاریابان از داده‌ها برای درک بهتر مخاطبان خود، ردیابی عملکرد کمپین‌های خود و تنظیم استراتژی‌های خود بر اساس داده‌ها استفاده خواهند کرد.


4. بازاریابی موبایلی اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.
موبایل اکنون ابزار اصلی بسیاری از مصرف‌کنندگان برای دسترسی به اینترنت است. در سال 2024، بازاریابان از استراتژی‌های خود برای اطمینان از نمایش مناسب محتوا و پیام‌های خود در دستگاه‌های تلفن همراه مخاطبان خود اطمینان خواهند کرد.


5. بازاریابی تأثیرگذار در حال رشد خواهد بود.
بازاریابی تأثیرگذار یک روش قدرتمند برای دستیابی به مخاطبان جدید و ایجاد اعتماد با آنهاست. در سال 2024، بازاریابان به دنبال همکاری با تأثیرگذاران معتبر و بانفوذ خواهند بود که با ارزش‌ها و اهداف برند آنها مطابقت دارند.


6. بازاریابی اخلاقی اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.
مصرف‌کنندگان به طور فزاینده‌ای به دنبال برندهایی هستند که مسئولیت‌پذیر و اخلاقی عمل می‌کنند. در سال 2024، بازاریابان باید اطمینان حاصل کنند که استراتژی‌های آنها با ارزش‌های اخلاقی برند آنها مطابقت دارد.
 

سخن پایانی
بازاریابی رسانه‌های اجتماعی یک حوزه در حال تغییر است. بازاریابان باید به طور مداوم آخرین روندها و تغییرات را دنبال کنند تا اطمینان حاصل کنند که استراتژی‌های آنها مؤثر هستند. پیش‌بینی‌های Emplifi برای سال 2024 نقطه شروع خوبی برای ایجاد استراتژی‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی مؤثر برای سال آینده است.
 

منبع انگلیسی: socialmediatoday

منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد