![](/media/image/1402/10/04/4854613-پیشبینیهای طراحی گرافیک Canva برای سال 2024.jpg)
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || کانوا (Canva)، پلتفرم آنلاین طراحی گرافیک، پیشبینیهای خود را برای روندهای طراحی گرافیک در سال 2024 منتشر کرده است. در اینجا پنج مورد از برجستهترین آنها آورده شده است.
در این مقاله، جوزف فولی، روزنامهنگار مستقل و سردبیر Creative Bloq، پیشبینی خود را برای پنج روند طراحی داغ در سال 2024 ارائه میدهد.
این روندها عبارتند از:
کولاژ حرکتی، که از ترکیب تصاویر و عناصر گرافیکی در حال حرکت برای ایجاد یک اثر چشمگیر استفاده میکند.
جریان و فرم، که از اشکال هندسی و ارگانیک برای ایجاد یک احساس تعادل و هماهنگی استفاده میکند.
سوررئالیسم، که از تصاویر و مفاهیم غیرمعمول و غیرواقعی برای ایجاد یک اثر مرموز و هیجانانگیز استفاده میکند.
پیکسلسازی، که از تصاویر و عناصر گرافیکی 8 بیتی برای ایجاد یک حس نوستالژیک و بازیگوش استفاده میکند.
برندسازی جسورانه، که از رنگهای روشن و فونتهای بزرگ برای ایجاد یک حضور قوی و برجسته استفاده میکند.
فولی استدلال میکند که این روندها نشاندهنده میل مردم به زیبایی، خلاقیت و بیان شخصی است. او همچنین میگوید که این روندها میتوانند به طراحان کمک کنند تا آثاری ایجاد کنند که هم جذاب و هم تأثیرگذار باشند.
این روندها پتانسیل ایجاد آثار طراحی قوی و تأثیرگذار را دارند. کولاژ حرکتی میتواند برای ایجاد تصاویر چشمگیر استفاده شود، در حالی که جریان و فرم میتواند برای ایجاد احساس تعادل و هماهنگی استفاده شود. سوررئالیسم میتواند برای ایجاد تصاویر مرموز و هیجانانگیز استفاده شود، در حالی که پیکسلسازی میتواند برای ایجاد یک حس نوستالژیک و بازیگوش استفاده شود. برندسازی جسورانه میتواند برای ایجاد یک حضور قوی و برجسته استفاده شود.
با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که این فقط پیشبینیها هستند. روندهای طراحی میتوانند به سرعت تغییر کنند، بنابراین همیشه مهم است که با آخرین روندها آشنا باشید.
در اینجا چند نکته برای استفاده از این روندها در کار خود آورده شده است:
از آنها به طور خلاقانه استفاده کنید. این روندها فقط راهنما هستند. از آنها برای ایجاد آثاری که منحصر به فرد و شخصی هستند استفاده کنید.
از آنها با احتیاط استفاده کنید. این روندها میتوانند قدرتمند باشند، بنابراین مهم است که از آنها به طور متعادل استفاده کنید.
از آنها برای مخاطب هدف خود استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که روندهایی را انتخاب میکنید که برای مخاطبان شما جذاب باشند.
creativebloq
منبع انگلیسی: creativebloq
منبع فارسی: شارا
انتهای پیام/
|