درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:33   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54183صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 12 فروردین 1403 - 15:40
روابط‌عمومی در ایران: جایگاه واقعی و چالش‌های پیش رو
نویسنده: علیرضا شواخی زواره، کارشناس روابط‌عمومی و ارتباطات - در ایران، روابط‌عمومی هنوز جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده است. بسیاری از افراد، روابط‌عمومی را صرفاً به عنوان اطلاع‌رسانی می‌شناسند. اما روابط‌عمومی چیزی فراتر از اطلاع‌رسانی است. روابط‌عمومی یک فرآیند پیچیده است که شامل برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || روابط‌عمومی در لغت به معنای ایجاد و حفظ ارتباط است. اما در عمل، روابط‌عمومی نقشی فراتر از این دارد. روابط‌عمومی می‌تواند به سازمان‌ها کمک کند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند، اعتماد آنها را جلب کنند و به اهداف خود دست یابند.


در ایران، روابط‌عمومی هنوز جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده است. بسیاری از افراد، روابط‌عمومی را صرفاً به عنوان اطلاع‌رسانی می‌شناسند. اما روابط‌عمومی چیزی فراتر از اطلاع‌رسانی است. روابط‌عمومی یک فرآیند پیچیده است که شامل برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی است.


روابط‌عمومی در ایران اغلب در دست افراد غیر متخصص قرار دارد. این امر باعث شده است که روابط‌عمومی در ایران دچار مشکلاتی شود. یکی از این مشکلات، چاپلوسی و تملق است. روابط‌عمومی در دست افراد غیر متخصص، اغلب به ابزاری برای چاپلوسی و تملق تبدیل می‌شود. این امر باعث می‌شود که روابط‌عمومی نتواند به اهداف خود دست یابد.


مشکل دیگر روابط‌عمومی در ایران، عدم اطلاع‌رسانی شفاف و جامع است. روابط‌عمومی در دست افراد غیر متخصص، اغلب به ابزاری برای پنهان‌کاری و عدم اطلاع‌رسانی شفاف تبدیل می‌شود. این امر باعث می‌شود که اعتماد مخاطبان نسبت به سازمان‌ها کاهش یابد.


برای اینکه روابط‌عمومی در ایران جایگاه واقعی خود را پیدا کند، باید تغییراتی در این حوزه ایجاد شود. یکی از این تغییرات، آموزش و پرورش متخصصان روابط‌عمومی است. باید به افراد آموزش داده شود که روابط‌عمومی چیست و چگونه می‌توان آن را به درستی انجام داد.


تغییر دیگر، تغییر ساختار روابط‌عمومی در سازمان‌ها است. روابط‌عمومی باید به عنوان یک واحد مهم در سازمان‌ها شناخته شود و به افراد متخصص و شایسته سپرده شود.


با ایجاد این تغییرات، می‌توان روابط‌عمومی را در ایران به یک ابزار قدرتمند برای توسعه و پیشرفت سازمان‌ها و جامعه تبدیل کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد