درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:46   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54182صفحه نخست » انجمن های روابط عمومییکشنبه، 3 دی 1402 - 07:24
تایپوگرافی در سال 2024: 8 روندی که باید در نظر بگیرید
در سال 2024، تایپوگرافی به مسیری جدید و هیجان‌انگیز وارد می‌شود. طراحان با استفاده از فناوری‌های جدید و ایده‌های خلاقانه، مرزهای این هنر را به چالش می‌کشند. در اینجا هشت روند تایپوگرافی که باید در سال آینده در نظر بگیرید آورده شده است:
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در سال 2024، تایپوگرافی به مسیری جدید و هیجان‌انگیز وارد می‌شود. طراحان با استفاده از فناوری‌های جدید و ایده‌های خلاقانه، مرزهای این هنر را به چالش می‌کشند. در اینجا هشت روند تایپوگرافی که باید در سال آینده در نظر بگیرید آورده شده است:


1. تایپوگرافی سه بعدی
تایپوگرافی سه بعدی در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است و این روند در سال 2024 نیز ادامه خواهد داشت. طراحان از تایپوگرافی سه بعدی برای ایجاد جلوه‌های چشمگیر و تعاملی استفاده می‌کنند. این روند به‌ویژه در رسانه‌های دیجیتال، مانند وب‌سایت‌ها و بازی‌های ویدیویی، محبوب خواهد بود.


2. بازگشت به تایپوگرافی عتیقه
پس از سال‌ها تسلط تایپوگرافی‌های هندسی و مدرن، در سال 2024 شاهد بازگشت به تایپوگرافی عتیقه خواهیم بود. این سبک‌ها اغلب با خطوط منحنی، تزئینات و جزئیات غنی مشخص می‌شوند. تایپوگرافی عتیقه می‌تواند برای ایجاد احساسی از ظرافت، کلاسیک و اصالت استفاده شود.


3. نفوذ دیجیتال در حرکت
تایپوگرافی متحرک در سال‌های اخیر به سرعت در حال رشد بوده است و این روند در سال 2024 نیز ادامه خواهد داشت. طراحان از تایپوگرافی متحرک برای ایجاد انیمیشن‌های جذاب و تعاملی استفاده می‌کنند. این روند به‌ویژه در رسانه‌های دیجیتال، مانند وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، محبوب خواهد بود.


4. تایپوگرافی دست‌نویس
تایپوگرافی دست‌نویس در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است و این روند در سال 2024 نیز ادامه خواهد داشت. این سبک‌ها اغلب با خطوط نرم، منحنی و احساس شخصی مشخص می‌شوند. تایپوگرافی دست‌نویس می‌تواند برای ایجاد احساسی از صمیمیت، گرما و ارتباط استفاده شود.


5. تایپوگرافی حداکثری و متغیر
تایپوگرافی حداکثری و متغیر در سال‌های اخیر به سرعت در حال رشد بوده است و این روند در سال 2024 نیز ادامه خواهد داشت. این سبک‌ها اغلب با کنتراست بالا، تغییرات سکته مغزی و عناصر غیرمعمول مشخص می‌شوند. تایپوگرافی حداکثری و متغیر می‌تواند برای ایجاد احساسی از قدرت، جسارت و بیان استفاده شود.


6. تایپوگرافی سفارشی
تایپوگرافی سفارشی در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است و این روند در سال 2024 نیز ادامه خواهد داشت. این سبک‌ها اغلب برای ایجاد هویت‌های بصری منحصربه‌فرد برای برندها و سازمان‌ها استفاده می‌شوند. تایپوگرافی سفارشی می‌تواند برای ایجاد احساسی از اصالت، تمایز و شخصیت استفاده شود.


7. تایپوگرافی پیکسلی
تایپوگرافی پیکسلی در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است و این روند در سال 2024 نیز ادامه خواهد داشت. این سبک‌ها اغلب با خطوط ساده، مربع‌ها و اشکال هندسی مشخص می‌شوند. تایپوگرافی پیکسلی می‌تواند برای ایجاد احساسی از بازیگوشی، سرگرمی و نوستالژی استفاده شود.


8. تایپوگرافی غیرمتعارف
تایپوگرافی غیرمتعارف در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است و این روند در سال 2024 نیز ادامه خواهد داشت. این سبک‌ها اغلب با خطوط نامنظم، عناصر غیرمنتظره و احساسی از شوخ‌طبعی مشخص می‌شوند. تایپوگرافی غیرمتعارف می‌تواند برای ایجاد احساسی از خلاقیت، تنوع و غیرقابل پیش‌بینی بودن استفاده شود.


اینها تنها چند مورد از روندهای تایپوگرافی هستند که در سال 2024 شاهد خواهیم بود. با پیشرفت فناوری و خلاقیت طراحان، تایپوگرافی به هنری پویا و در حال تغییر تبدیل خواهد شد.

 

منبع انگلیسی: creativebloq

منبع فارسی: شارا

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد