درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 15:42   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54177صفحه نخست » خبر یکجمعه، 1 دی 1402 - 16:24
معاون استاندار سیستان و بلوچستان: روابط‌عمومی‌ آرام‌بخش افکار عمومی است
عباسعلی ارجمندی روز پنجشنبه در نشست آموزشی و توجیهی مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان افزود: روابط‌عمومی‌ پیشانی ارتباطی هر دستگاه است و باید در دسترس مردم باشد و ارتباط بین مدیران و مردم را تسهیل کند و حتی با همکاران نیز ارتباط مستمر داشته و ذائقه و سلیقه کارکنان دستگاه را نیز بشناسد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اهمیت جایگاه و نقش روابط‌عمومی‌ در هر مجموعه ای گفت: روابط‌عمومی‌ آینه تمام نمای مجموعه مربوطه و آرام بخش افکار عمومی است.

به گزارش ایرنا، عباسعلی ارجمندی روز پنجشنبه در نشست آموزشی و توجیهی مدیران
روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان افزود: روابط‌عمومی‌ پیشانی ارتباطی هر دستگاه است و باید در دسترس مردم باشد و ارتباط بین مدیران و مردم را تسهیل کند و حتی با همکاران نیز ارتباط مستمر داشته و ذائقه و سلیقه کارکنان دستگاه را نیز بشناسد.

وی با تاکید بر اینکه تولید محتوای امیدوار کننده باید سرلوحه کار روابط عمومی‌ها باشد، خطاب به حاضران در این نشست، اظهار کرد: تجهیزات و ابزار لازمه انجام کار است اما در وهله اول اراده‌ها باید قوی باشد و با استفاده از بضاعتی که در اختیار دارید با انعکاس اخبار امیدوار کننده امید را به جامعه تزریق کنید.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه همه در یک کشتی نشسته‌اید و بایستی با وحدت رویه ظرفیت های طبیعی بی نظیر استان همچنین اقدامات و خدمات دولت را به نحو مطلوب اطلاع رسانی و تبیین کنید بیان کرد: هرگاه در بین مجموعه روابط عمومی‌های یک استان هماهنگی، تعامل و تفاهم باشد، بخشی از مشکلات استان حل شدنی است.

وی گفت: روابط‌عمومی‌ موفق باید علاوه بر مساله شناسی، راهکار خوب و متناسب برای حل مساله نیز ارائه بدهد.

ارجمندی ادامه داد: روابط‌عمومی‌ می‌تواند با استفاده از امکانات موجود و اتکا به داشته‌های خود مدیریت بحران کرده و با استفاده از شیوه‌های جدید و جذاب و با روانشناسی در همه حوزه‌ها امور را تدبیر و افکارسازی کند.

وی با تاکید بر ارتباط مستمر روابط‌عمومیها با مردم و حضور در لایه های اجتماعی، خاطرنشان کرد: از تجارب و ایده‌های نو بهره بگیرید و با استفاده از فضاها، ابزار و شیوه های نوین اطلاع رسانی، افکار عمومی را اقناع کنید.

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد