درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 21:05   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54173صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 2 دی 1402 - 07:24
پیش‌بینی‌های صنعت روابط‌عمومی برای سال 2024
پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که صنعت روابط‌عمومی‌ در سال 2024 در حال تغییر خواهد بود. متخصصان روابط‌عمومی باید خود را با این تغییرات سازگار کنند تا بتوانند در این صنعت موفق باشند
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در اینجا خلاصه ای از پیش‌بینی‌های صنعت روابط‌عمومی برای سال 2024 از سوی برخی از باهوش‌ترین ذهن‌های این صنعت آورده شده است:


1. هوش مصنوعی
هوش مصنوعی (AI) همچنان در صنعت روابط‌عمومی نقش مهم‌تری ایفا خواهد کرد، به‌ویژه در زمینه جمع‌آوری داده‌ها، تحلیل داده‌ها و تولید محتوا. متخصصان روابط‌عمومی باید خود را با پیشرفت‌های هوش مصنوعی سازگار کنند و نحوه استفاده از این فناوری را برای بهبود کار خود بیاموزند.


2. روابط رسانه‌ای
متخصصان روابط‌عمومی باید بر ایجاد داستان‌های جذاب و مرتبط با مخاطبان هدف خود تمرکز کنند. آنها همچنین باید از ترکیبی از رسانه‌های کسب‌شده، مالکیت و پولی برای رسیدن به مخاطبان خود استفاده کنند.
 

3. رسانه‌های اجتماعی
محبوبیت برخی از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، مانند توییتر، کاهش خواهد یافت. در عین حال، پلتفرم‌های جدیدتر، مانند تیک‌تاک، محبوبیت بیشتری خواهند یافت. متخصصان روابط‌عمومی باید از روندهای جدید رسانه‌های اجتماعی آگاه باشند و استراتژی‌های خود را بر این اساس تنظیم کنند.


4. پیام‌های بحران
انتظارات از شرکت‌ها در مورد نحوه پاسخگویی به بحران‌ها افزایش خواهد یافت. شرکت‌ها باید اقدامات خود را برای کاهش تأثیر بحران‌ها و بازسازی اعتماد مخاطبان خود برنامه‌ریزی کنند.


در مجموع، پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که صنعت روابط‌عمومی‌ در سال 2024 در حال تغییر خواهد بود. متخصصان روابط‌عمومی باید خود را با این تغییرات سازگار کنند تا بتوانند در این صنعت موفق باشند.
 

منبع انگلیسی: prdaily

منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد