درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:11   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54162صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیچهارشنبه، 29 آذر 1402 - 13:31
13 اصل رویترز برای حضور خبرنگارانش در شبکه‌های اجتماعی
دنیا به‌سرعت در حال تغییر است و شما خبرنگاران باید در بسیاری از زمینه‌ها سریع تصمیم بگیرید. در تنظیم این توصیه‌ها، ما به اصول زیر توجه داشته‌ایم و شما را ترغیب می‌کنیم هر وقت از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید، به آن­‌ها فکر کنید:
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || دنیا به‌سرعت در حال تغییر است و شما خبرنگاران باید در بسیاری از زمینه‌ها سریع تصمیم بگیرید. در تنظیم این توصیه‌ها، ما به اصول زیر توجه داشته‌ایم و شما را ترغیب می‌کنیم هر وقت از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید، به آن­‌ها فکر کنید:

1- در پروفایل‌های توییتر و فیس‌بوک و... باید خودتان را خبرنگار رویترز معرفی کنید ولی اعلام کنید شما از جانب خودتان صحبت می‌کنید، نه از جانب رویترز.

2- قبل از توییت یا مطلب گذاشتن، در نظر داشته باشید آنچه انجام می­‌دهید در سابقۀ حرفه‌­ای شما و شهرت جمعی ما منعکس می­‌شود. وقتی تردید دارید با همکاران، سردبیر یا سرپرست خود صحبت کنید.

3- به هر قیمتی، از نزاع‌­های داغ، سخنرانی‌های آتشین و صحبت‌های ضعیف و فاقد انسجام خودداری کنید.

4- هنگام نوشتن در مقام خبرنگار رویترز، چه به‌صورت آنلاین و چه به‌صورت‌های دیگر، باید به اخلاق سازمانی رویترز پایبند باشید. آن اصول شما را به مسئولیت‌پذیری، رفتار منصفانه و بی‌طرفی ملزم می‌کند.

6- «لایک» یک مطلب یا قبول یک نشان آنلاین یا پیوستن به یک جنبش، ممکن است شما را به خطر بیندازد.

7- هیچ‌کس نباید کسی را مجبور کند یا تحت فشار قرار دهد که دوستان خود را لایک کند، آن‌ها را در توییتر و ... دنبال کند یا در سایر رسانه‌های اجتماعی رفتار مشابه انجام دهد.

8- تنش روشن است: شبکه‌های اجتماعی ارتباطات سریع و ثابت و کوتاه را تشویق می‌کنند؛ ما انتظار داریم که خبرنگاران ما از طریق گزارشگری به نتیجه برسند نه از طریق توئیت‌های دیگران.

9- خبرنگاران ما باید نظم و انضباط فکری داشته باشند تا نتایجی را که از کار خود حاصل می‌کنند مصروف گزارشگری بیشتر کنند، که این امر مستلزم داشتن ذهنی آگاه و تشکیک روشنفکرانه است.

10- اگر می‌خواهید در مورد یک بازی مدرسه، یک فیلم یا موضوع مورد علاقه توییت کنید یا مطلب بگذارید، آزاد هستید اما هنگام پرداختن به موضوعاتی که از اهمیت عمومی برخوردارند یا موضوعات واقعی یا موضوعاتی که بالقوه قابلیت پوشش خبری دارند، خبرنگاران رویترز باید به تأثیر انتشار عمومی عقایدشان در مقام خبرنگار رویترز آگاه باشند.

11- حق ندارید موضوعات داخلی رویترز را مانند افشای اطلاعات داخلی، امور محرمانه پرسنل، اطلاعات حساس از جلسات داخلی و... را منتشر کنید.

12- خبرنگاری در خبرگزاری یا روزنامه‌ها دگمه‌هایی «منتشر نکن» زیادی دارد از جمله سردبیران و معاونان سردبیر و حتی ویراستاران اما در شبکه‌های اجتماعی چنین چیزی ندارید. هر آنچه که شما آنلاین می­‌گویید می‌تواند علیه شما در یک دادگاه قانونی، در ذهن افراد و منابع و افرادی که به‌دلایل شخصی خود ممکن است بخواهند به شما آسیبی برسانند، مورد استفاده قرار گیرد. پس هر چیزی را که به ذهنتان می‌رسد، ننویسید.

13- باید به خاطر داشته باشید که با دوستی یا دنبال­‌کردن کسی‌، ممکن است هویت یک منبع را از دست بدهید. همه چیز به اعتماد ما بستگی دارد.

منابع: رویترز
@JournalistsClub1

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد