درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:52   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54149صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 28 آذر 1402 - 10:26
هوش مصنوعی به اندازه داده‌هایی است که به آن داده می‌شود
چگونه می‌توان از داده‌های شخص اول برای ایجاد مدل‌های پیش‌بینی استفاده کرد. داده‌های شخص اول داده‌هایی هستند که مستقیماً توسط یک شرکت جمع‌آوری می‌شوند. این داده‌ها می‌توانند شامل اطلاعات مربوط به مشتریان، محصولات و فعالیت‌های بازاریابی شرکت باشند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مقاله، نویسنده استدلال می‌کند که هوش مصنوعی (AI) به اندازه داده‌هایی است که به آن داده می‌شود. به عبارت دیگر، عملکرد یک سیستم هوش مصنوعی به کیفیت و کمیت داده‌های آموزشی آن بستگی دارد.

نویسنده با اشاره به اهمیت داده‌ها در بازاریابی، استدلال می‌کند که تجزیه و تحلیل پیشگویانه (predictive analytics) کلید عملکرد جستجوی فراتر است. تجزیه و تحلیل پیشگویانه از داده‌ها برای پیش‌بینی رفتار آینده استفاده می‌کند. در بازاریابی، می‌توان از تجزیه و تحلیل پیشگویانه برای اهدافی مانند پیش‌بینی نرخ تبدیل، پیش‌بینی حجم فروش و پیش‌بینی هزینه‌های تبلیغاتی استفاده کرد.

نویسنده در ادامه توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان از داده‌های شخص اول برای ایجاد مدل‌های پیش‌بینی استفاده کرد. داده‌های شخص اول داده‌هایی هستند که مستقیماً توسط یک شرکت جمع‌آوری می‌شوند. این داده‌ها می‌توانند شامل اطلاعات مربوط به مشتریان، محصولات و فعالیت‌های بازاریابی شرکت باشند.

نویسنده همچنین بر اهمیت استفاده از فناوری ابری برای تجزیه و تحلیل پیشگویانه تأکید می‌کند. فناوری ابری می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا مجموعه‌های داده‌های بزرگ را ذخیره و پردازش کنند.

در نهایت، نویسنده نتیجه می‌گیرد که با یادگیری نحوه استفاده از داده‌ها و فناوری‌های هوش مصنوعی، بازاریابان می‌توانند عملکرد خود را به طور قابل توجهی بهبود بخشند.

در اینجا چند نکته برای بهبود عملکرد هوش مصنوعی با استفاده از داده‌ها آورده شده است:

از داده‌های با کیفیت استفاده کنید. داده‌های با کیفیت داده‌هایی هستند که دقیق، کامل و به‌روز هستند.
داده‌های کافی جمع‌آوری کنید. سیستم‌های هوش مصنوعی برای یادگیری به داده نیاز دارند.
داده‌ها را به درستی آماده کنید. داده‌ها باید قبل از استفاده توسط سیستم‌های هوش مصنوعی آماده شوند.
داده‌ها را به صورت منظم به‌روزرسانی کنید. دنیا در حال تغییر است، بنابراین داده‌ها نیز باید به‌روز شوند.

 

منبع: searchengineland
 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد