درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:22   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54142صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 27 آذر 1402 - 12:36
هوش مصنوعی و اصالت برند: دو روند تعیین‌کننده در تبلیغات 2023
هوش مصنوعی و اصالت برند دو روند مهمی هستند که تبلیغات را در آینده شکل خواهند داد. بازاریابانی که بتوانند از این روندها به نفع خود استفاده کنند، در رقابت پیشی خواهند گرفت.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در سال 2023، دو روند اصلی تبلیغات را تعریف کردند: هوش مصنوعی و اصالت برند.


هوش مصنوعی
هوش مصنوعی (AI) در سال 2023 به سرعت در تبلیغات پذیرفته شد. ابزارهای هوش مصنوعی جدید برای تجزیه و تحلیل داده‌ها، ایجاد محتوا و هدف قرار دادن مخاطبان به بازاریابان کمک کردند تا کار خود را کارآمدتر و موثرتر انجام دهند.


با این حال، استفاده از هوش مصنوعی در تبلیغات با چالش‌هایی نیز همراه بود. یکی از نگرانی‌ها این بود که هوش مصنوعی می‌تواند منجر به سوگیری و تبعیض شود. نگرانی دیگر این بود که هوش مصنوعی می‌تواند منجر به از دست دادن مشاغل برای کارگران انسانی شود.


در سال 2024، انتظار می‌رود که استفاده از هوش مصنوعی در تبلیغات همچنان ادامه یابد. با این حال، بازاریابان باید به نگرانی‌های اخلاقی و اجتماعی استفاده از هوش مصنوعی توجه کنند.


اصالت برند
در سال 2023، مصرف‌کنندگان از برندها انتظار داشتند که بیش از هر زمان دیگری اصیل باشند. آنها می‌خواستند که برندها ارزش‌هایی را که ادعا می‌کنند، در عمل نیز زنده کنند.


کمپین‌های هدف‌محوری که بر مسائل اجتماعی یا محیطی تمرکز داشتند، در سال 2023 محبوبیت زیادی پیدا کردند. این کمپین‌ها نشان دادند که برندها می‌توانند هم سودآوری داشته باشند و هم تأثیر مثبتی بر جهان داشته باشند.


در سال 2024، انتظار می‌رود که فشار برای اصالت برند ادامه یابد. برندهایی که قادر به مطابقت با انتظارات مصرف‌کنندگان در این زمینه نباشند، ممکن است از دید آنها خارج شوند.


نتیجه
هوش مصنوعی و اصالت برند دو روند مهمی هستند که تبلیغات را در آینده شکل خواهند داد. بازاریابانی که بتوانند از این روندها به نفع خود استفاده کنند، در رقابت پیشی خواهند گرفت.

 

منبع انگلیسی: adage
منبع فارسی: شارا
 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد