درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:18   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54111صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 19 فروردین 1403 - 15:36
پنج مرحله اساسی برای ایجاد یک استراتژی ارتباطات شرکتی
در این مقاله پنج مرحله اساسی برای تدوین یک استراتژی ارتباطات شرکتی بیان شده است:
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مقاله پنج مرحله اساسی برای تدوین یک استراتژی ارتباطات شرکتی بیان شده است:


1- سیاست را تنظیم کنید. با هدف کسب درآمد و کار همسو باشند و مخاطبان خاص را شناسایی کنند.


2- کانال‌های پلتفرم را انتخاب کنید. کانال های مناسب را برای انتقال پیام های شما به مخاطبان هدف انتخاب کنید.


3- یک جدول تهیه کنید. فعالیت‌های ارتباطی خود را در یک جدول زمانی مشخص کنید تا پیام های شما منسجم باشند.


4- ارتباطات بحران را مدیریت کنید. استراتژی ها و پروتکل هایی را برای حل بحران های احتمالی توسعه دهید.


5- اندازه گیری و ارزیابی را انجام دهید. اثربخشی تلاش های ارتباطی خود را اندازه گیری کنید تا بتوانید اقدامات لازم بعدی را انجام دهید.


این مقاله نکات مهمی را برای تدوین یک استراتژی ارتباطات شرکتی ارائه می‌دهد. با پیروی از این مراحل، مطمئن شوید که ارتباطات شما شفاف، منسجم و بررسی است.

در ادامه چند نکته اضافی برای تدوین یک استراتژی ارتباطات شرکتی ارائه شده است:
یک تیم ارتباطات چند رشته ای را تشکیل دهید. این تیم باید شامل متخصصانی از زمینه های مختلف، مانند روابط‌عمومی، مارکتینگ، رسانه های اجتماعی و فناوری باشد.


از تحقیقات برای درک مخاطبان خود استفاده کنید. بدانید که به دنبال چه چیزی هستند و چگونه می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید.


از اندازه گیری و ارزیابی برای بهبود تلاش های خود استفاده کنید. بدانید که چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند تا بتوانید خودتان را تنظیم کنید.

 

منبع: cstoredecisions
 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد