درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:51   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54099صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 26 آذر 1402 - 14:30
روندهای تولید محتوا در سال 2024
روندهای تولید محتوا در سال 2024 نشان می‌دهد که برندها باید برای موفقیت در فضای رقابتی محتوا، از فناوری‌های جدید، خلاقیت و تفکر استراتژیک استفاده کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || گزارش اخیر Artlist Trend Report 2024 پیش بینی می‌کند که روندهای تولید محتوا در سال 2024 به شرح زیر خواهد بود:


کار فنی کمتر، محتوای بیشتر: هوش مصنوعی روند تولید محتوا را سریع‌تر، ارزان‌تر و در دسترس‌تر خواهد کرد.


تصاویر سوررئالیستی و فناوری‌های جدید مانند هواپیماهای بدون سرنشین FPV، AR/VR و تجربه‌های همه‌جانبه مصرف‌کننده ترند خواهند شد.


استعدادهای محلی، دسترسی جهانی: برندها باید از استعدادهای خلاقانه متنوع و خاص با مخاطبان بسیار وفادار استفاده کنند.


استخدام استعدادهای خلاقانه: برندها باید استعدادهای خلاقانه درجه یک را به کار گیرند و برای برجسته شدن، تفکر استراتژیک را در اولویت قرار دهند.


شخصی‌سازی بسیار مهم است: برندها باید محتوای خود را تا حد امکان برای مخاطبان نسل زد تنظیم و مدیریت کنند.


این روندها نشان می‌دهد که برندها باید در سال 2024 برای موفقیت در فضای رقابتی محتوا، از فناوری‌های جدید، خلاقیت و تفکر استراتژیک استفاده کنند.


یافته‌های کلیدی


هوش مصنوعی روند تولید محتوا را تغییر می‌دهد: هوش مصنوعی می‌تواند به برندها کمک کند تا محتوای بیشتری تولید کنند، کار فنی کمتری انجام دهند و خلاقیت بیشتری داشته باشند.


خلاقیت و نوآوری کلیدی هستند: برندهایی که می‌خواهند در سال 2024 برجسته شوند، باید از خلاقیت و نوآوری استفاده کنند.


شخصی‌سازی برای موفقیت ضروری است: برندهایی که می‌خواهند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند، باید محتوای خود را شخصی کنند.


نتیجه‌گیری
 

روندهای تولید محتوا در سال 2024 نشان می‌دهد که برندها باید برای موفقیت در فضای رقابتی محتوا، از فناوری‌های جدید، خلاقیت و تفکر استراتژیک استفاده کنند.
 

منبع: agilitypr


 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد