درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 06:16   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54096صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 26 آذر 1402 - 10:24
نگرش مثبت، کلید پیشرفت یک ملت
نگرش یک انتخاب است. هر فرد می‌تواند تصمیم بگیرد که نگرشی مثبت یا منفی داشته باشد. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که نگرش‌های مثبت می‌توانند به پیشرفت یک ملت کمک کنند، در حالی که نگرش‌های منفی می‌توانند به پسرفت آن کمک کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || نگرش نقش مهمی در پیشرفت یا پسرفت یک ملت ایفا می‌کند. نگرش‌های مثبت می‌توانند منجر به موارد زیر شوند:


تلاش بیشتر: مردم با نگرش مثبت بیشتر احتمال دارد که برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنند. آنها کمتر مایوس می‌شوند و بیشتر احتمال دارد که در برابر موانع تسلیم نشوند.


نوآوری بیشتر: مردم با نگرش مثبت بیشتر احتمال دارد که راه‌های جدیدی برای حل مشکلات پیدا کنند. آنها کمتر از ریسک کردن می‌ترسند و بیشتر احتمال دارد که خارج از چارچوب فکر کنند.


همکاری بیشتر: مردم با نگرش مثبت بیشتر احتمال دارد که با یکدیگر همکاری کنند. آنها بیشتر احتمال دارد که به یکدیگر اعتماد کنند و بیشتر احتمال دارد که به دنبال راه‌هایی برای کمک به یکدیگر باشند.


از سوی دیگر، نگرش‌های منفی می‌توانند منجر به موارد زیر شوند:
تلاش کمتر: مردم با نگرش منفی کمتر احتمال دارد که برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنند. آنها زودتر مایوس می‌شوند و بیشتر احتمال دارد که در برابر موانع تسلیم شوند.


نوآوری کمتر: مردم با نگرش منفی کمتر احتمال دارد که راه‌های جدیدی برای حل مشکلات پیدا کنند. آنها بیشتر از ریسک کردن می‌ترسند و کمتر احتمال دارد که خارج از چارچوب فکر کنند.


تعارض بیشتر: مردم با نگرش منفی بیشتر احتمال دارد که با یکدیگر در تعارض باشند. آنها کمتر احتمال دارد که به یکدیگر اعتماد کنند و بیشتر احتمال دارد که به دنبال راه‌هایی برای از بین بردن یکدیگر باشند.


در اینجا چند نمونه از نحوه تأثیر نگرش بر پیشرفت یا پسرفت یک ملت آورده شده است:
هنگامی که مردم یک کشور نگرش مثبتی نسبت به خود و آینده خود دارند، بیشتر احتمال دارد که برای بهبود زندگی خود تلاش کنند. این می‌تواند منجر به رشد اقتصادی، پیشرفت اجتماعی و صلح و ثبات شود.


برعکس، هنگامی که مردم یک کشور نگرش منفی نسبت به خود و آینده خود دارند، کمتر احتمال دارد که برای بهبود زندگی خود تلاش کنند. این می‌تواند منجر به رکود اقتصادی، ناآرامی اجتماعی و جنگ و بی‌ثباتی شود.


نگرش‌های مثبت همچنین می‌توانند به یک ملت کمک کنند تا با چالش‌های جدید سازگار شود. مردم با نگرش مثبت بیشتر احتمال دارد که به دنبال راه‌های جدید برای حل مشکلات باشند. این می‌تواند به یک ملت کمک کند تا از بحران‌های اقتصادی، تغییرات آب و هوایی و سایر چالش‌های جهانی جان سالم به در برد.


در نهایت، نگرش یک انتخاب است. هر فرد می‌تواند تصمیم بگیرد که نگرشی مثبت یا منفی داشته باشد. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که نگرش‌های مثبت می‌توانند به پیشرفت یک ملت کمک کنند، در حالی که نگرش‌های منفی می‌توانند به پسرفت آن کمک کنند.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد