درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:24   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54077صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 08:25
استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی
در مقاله‌ای که در Fortune منتشر شده است، پیج مک گلافلین و جوزف آبرامز به بررسی موضوع استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار می‌پردازند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در مقاله‌ای که در Fortune منتشر شده است، پیج مک گلافلین و جوزف آبرامز به بررسی موضوع استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار می‌پردازند.

آنها به یک نظرسنجی اشاره می‌کنند که نشان می‌دهد یک پنجم کارمندان در ایالات متحده در 12 ماه گذشته از یک مدیر یا همکار به یکی از دوستان کاری خود از طریق ایمیل شکایت کرده‌اند.

تقریباً یک پنجم کارمندان آمریکایی در 12 ماه گذشته از طریق ایمیل از همکاران یا مدیران خود شکایت کرده‌اند. از این تعداد، 16.8 درصد گفته‌اند که ایمیل‌ها را عمداً برای به دردسر انداختن همکار خود فوروارد کرده‌اند.

نویسندگان مقاله استدلال می‌کنند که این رفتارها می‌تواند به فرهنگ کاری سمی کمک کند. آنها پیشنهاد می‌کنند که شرکت‌ها باید سیاست‌های رسمی در مورد استفاده مناسب از کانال‌های ارتباطی ایجاد کنند و مدیران باید به عنوان الگو عمل کنند و رفتارهای سوءاستفاده آمیز را شناسایی و مدیریت کنند.

استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی می‌تواند مشکلات جدی را در محل کار ایجاد کند، از جمله ایجاد تنش بین کارکنان، کاهش بهره‌وری و ایجاد یک فرهنگ کاری سمی.

نویسندگان مقاله پیشنهادات خوبی برای شرکت هایی که می‌خواهند این مشکل را حل کنند ارائه می‌دهند. سیاست‌های رسمی می‌تواند به کارکنان کمک کند تا درک کنند که چه نوع رفتاری قابل قبول است و مدیران می‌توانند به عنوان الگو عمل کنند و رفتارهای سوءاستفاده آمیز را شناسایی و مدیریت کنند.

اگر شما یک مدیر هستید، می‌توانید اقدامات زیر را برای کمک به کاهش استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار انجام دهید:
- سیاست‌های رسمی در مورد استفاده مناسب از کانال‌های ارتباطی ایجاد کنید. این سیاست‌ها باید روشن و مختصر باشند و باید به کارکنان آموزش داده شوند.
- به عنوان الگو عمل کنید. رفتارهای خود را در نظر بگیرید و اطمینان حاصل کنید که از کانال‌های ارتباطی به طور حرفه‌ای استفاده می‌کنید.
- رفتارهای سوءاستفاده آمیز را شناسایی و مدیریت کنید. اگر متوجه شدید که یک کارمند از ابزارهای ارتباطی برای اهداف مخرب استفاده می‌کند، با او صحبت کنید و در صورت لزوم، اقدامات اداری را انجام دهید.

منبع انگلیسی: Fortune
منبع فارسی: شارا (http://www.shara.ir/)
 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد