درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:15   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54046صفحه نخست » ادامه مطلب دوشنبه، 18 آذر 1402 - 16:43
دوره کمپین‌های روابط‌عمومی تجربه‌ای ارزشمند برای دانشجویان
کیچ می‌نویسد که این دوره بسیار چالش برانگیز اما بسیار آموزنده بود. او از یادگیری از متخصصان روابط‌عمومی باتجربه، مانند استفانی شامپو از Praytell PR، لذت برد. او همچنین از فرصت کار با هم تیمی‌های خود و ایجاد یک کمپین قوی که مورد تحسین مشتری واقعی قرار گرفت، قدردانی کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مقاله، جک کیچ، دانشجوی ارشد روابط‌عمومی در دانشگاه دی پال، تجربه خود را از شرکت در دوره کمپین‌های روابط‌عمومی پروفسور دان اینگل به اشتراک می‌گذارد. این دوره به دانشجویان این فرصت را می‌دهد تا در یک محیط آژانسی با یک مشتری واقعی کار کنند و یک کمپین روابط‌عمومی کامل را توسعه دهند و ارائه دهند.


کیچ می‌نویسد که این دوره بسیار چالش برانگیز اما بسیار آموزنده بود. او از یادگیری از متخصصان روابط‌عمومی باتجربه، مانند استفانی شامپو از Praytell PR، لذت برد. او همچنین از فرصت کار با هم تیمی‌های خود و ایجاد یک کمپین قوی که مورد تحسین مشتری واقعی قرار گرفت، قدردانی کرد.


کیچ معتقد است که دوره کمپین‌های روابط‌عمومی بهترین تجربه‌ای است که او در دانشگاه دی پال داشته است. او معتقد است که این دوره به او مهارت‌ها و دانشی را داده است که برای موفقیت در حرفه روابط‌عمومی ضروری است.


کیچ می‌گوید که این دوره تجربه‌ای ارزشمند برای او بود که به او کمک کرد تا مهارت‌های خود را در زمینه‌های زیر بهبود بخشد:


- تحقیق و تحلیل
- خلاقیت و نوآوری
- کار تیمی
- ارائه و سخنرانی


کیچ همچنین از راهنمایی و مشاوره‌ای که از سوی استاد دوره، دان اینگل، و آژانس روابط‌عمومی پرایتل دریافت کرد، قدردانی می‌کند.

کیچ معتقد است که دوره کمپین‌های روابط‌عمومی دانشگاه دی پال یکی از بهترین دوره‌هایی است که در این دانشگاه شرکت کرده است. او توصیه می‌کند که دانشجویان روابط‌عمومی در صورت امکان در این دوره شرکت کنند.
 

منبع: culpwrit

 

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد