درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 05:33   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54033صفحه نخست » جهان روابط عمومیچهارشنبه، 15 آذر 1402 - 11:24
بانک‌های منطقه یورو با تبلیغات گمراه‌کننده، وام‌دهی به آلاینده‌ها را پنهان می‌کنند
اقتصاددانان استدلال می‌کنند که بانک مرکزی اروپا از گرین‌واش روابط‌عمومی برای پنهان کردن حمایت خود از آلاینده‌ها استفاده می‌کنند. آنها می‌گویند که این بانک‌ها به‌ویژه به صنایع آلاینده کوچک‌تر وام می‌دهند، زیرا این صندوق‌ها در زیر رادار پرواز می‌کنند و توجه عموم را جلب می‌کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در یک پست وبلاگی که توسط چهار اقتصاددان از بانک مرکزی اروپا و سه دانشگاه منتشر شد، ادعا شده است که بانک‌های منطقه یورو که بیشترین صحبت‌ها را در مورد تغییرات آب و هوایی انجام می‌دهند، بزرگترین وام‌دهندگان به صنایع آلاینده هستند.

به گزارش شارا به نقل از finance.yahoo، این اقتصاددانان استدلال می‌کنند که این بانک‌ها از گرین‌واش روابط‌عمومی برای پنهان کردن حمایت خود از آلاینده‌ها استفاده می‌کنند. آنها می‌گویند که این بانک‌ها به‌ویژه به صنایع آلاینده کوچک‌تر وام می‌دهند، زیرا این صندوق‌ها در زیر رادار پرواز می‌کنند و توجه عموم را جلب می‌کنند.

این اقتصاددانان همچنین می‌گویند که بانک‌ها تمایلی به وام دادن به شرکت‌های جوانی ندارند که به طور بالقوه می‌توانند منجر به نوآوری در فناوری‌های پاک‌تر یا شرکت‌هایی با انتشار بالا که می‌توانند کسب و کارشان را سبز کنند.

آنها می‌گویند که این بانک‌ها تمایلی به ایجاد اختلال در روابط مشتری ندارند و همچنین از این بیم دارند که برداشته شدن حمایت آنها، قابلیت مالی وام گیرنده را تهدید و آنها را با زیان مواجه کند.

این اقتصاددانان استدلال می‌کنند که این وضعیت یک حلقه معیوب ایجاد می‌کند که در آن آلاینده‌ها توسط بانک‌هایی که به دنبال محافظت از درآمدشان هستند، زنده نگه داشته می‌شوند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد