درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 22:26   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54029صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 15 آذر 1402 - 12:25
تشکیل کارگروه‌های عملیاتی برای اجرای سند تحول روابط‌عمومی‌های خراسان رضوی
مدیرکل روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی از پیشرفت نگارش برنامه اقدام در روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی خبرداد و گفت: علاوه بر نگارش این برنامه اقدام، از امروز تشکیل کارگروه‌های عملیاتی برای اجرای سند تحول روابط‌عمومی‌های خراسان رضوی آغاز شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مدیرکل روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی از پیشرفت نگارش برنامه اقدام در روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی خبرداد و گفت: علاوه بر نگارش این برنامه اقدام، از امروز تشکیل کارگروه‌های عملیاتی برای اجرای سند تحول روابط‌عمومی‌های خراسان رضوی آغاز شد.


به گزارش اداره کل روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی، سید ناصر نعمتی عصر روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۹/۱۴ در نشست هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی دستگاه های اجرایی استان در مشهد افزود: نگاه به این سند تحول یک کار کتابخانه‌ای یا تزیینی نیست بلکه بلافاصله پس از رونمایی، کار تهیه برنامه اقدام در روابط عمومی‌های دخیل در طرح های تحول استانی، مبتنی بر سند تحول آغاز شده است.


وی ادامه داد: از امروز کارگروه‌های پنجگانه برای پیگیری، تدقیق و عملیاتی ساختن محورهای سند تحول روابط‌عمومی های دستگاه‌های اجرایی استان تشکیل شد و براساس سند فعالیت آنان ادامه پیدا می‌کند.


مدیرکل روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی با معرفی این کارگروه‌ها اظهار کرد: کارگروه های اطلاع‌رسانی، بودجه، تشکیلات و ساختار، مشارکت عمومی و آموزش و پژوهش با ترکیب ۳ نفره کار خود را شروع می‌کنند و براساس ماموریت‌ها از سایر همکاران و متخصصان استفاده خواهند کرد.


نعمتی توضیح داد: یک عضو از هیات رئیسه شورای هماهنگی، یک عضو متخصص و یک عضو پیشکسوت از همکاران روابط‌عمومی ترکیب ۳ نفره این کارگروه‌ها را تشکیل و کار خود را آغاز می‌کنند.


وی با ارائه برخی پیشنهادات تاکید کرد: سال آینده باید یک گزارش یک ساله از پیشرفت محورهای سند تحول ارائه کرد لذا از امروز بدون توقف برای اجرایی ساختن محورهای آن باید کار را شروع کنیم.


مدیرکل روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی اذعان کرد: یکی از برنامه های اقدام در حوزه روابط‌عمومی باید توسط شرکت گاز استان تهیه شود و برای زمستان امسال با مشارکت سایر روابط عمومی‌ها بتوانیم از موضوع ناترازی گاز عبور کنیم.
نعمتی اضافه کرد: شرکت گاز در سال گذشته در ماجرای ناترازی گاز به خوبی از ظرفیت اثربخش رسانه و روابط‌عمومی برای مدیریت این بحران استفاده کرد.

گفتنی است؛ استان خراسان رضوی در زمستان سال گذشته با بهره گیری از ظرفیت و توان روابط‌عمومی دستگاه های اجرایی استان و رسانه ها، پویش هر خانه یک اتاق گرم را با هدف مدیریت مصرف بهینه گازطبیعی آغاز کرد که این کمپین پس از مدتی به عنوان یک طرح ملی موفق در کشور نیز اجرایی شد.

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد