درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:18   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54007صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریدوشنبه، 13 آذر 1402 - 13:15
ایسپا درباره مرجعیت خبری صداوسیما هشدار داد
آمارهای اخیر از کاهش چند درصدی مرجعیت خبری صداوسیما در دو سال اخیر حکایت دارد؛ بر این اساس در شرایطی که دو سال قبل مرجعیت خبری رسانه ملی حدود ۴۲.۱درصد بود، حالا این رقم به ۳۷.۹درصد کاهش یافته است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران درباره مرجعیت خبری صداوسیما هشدار داد.

آمارهای اخیر از کاهش چند درصدی مرجعیت خبری صداوسیما در دو سال اخیر حکایت دارد؛ بر این اساس در شرایطی که دو سال قبل مرجعیت خبری رسانه ملی حدود ۴۲.۱درصد بود، حالا این رقم به ۳۷.۹درصد کاهش یافته است.

دو سال قبل رسانه‌ها با استناد به آمار منتشرشده توسط ایسپا (مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران) نسبت به کاهش مرجعیت رسانه‌ای در صداوسیما هشدار دادند.

بر این اساس در شرایطی که در سال ۱۳۸۳، سازمان صداوسیما با بیش از ۷۰درصد، انتخاب نخست مردم برای کسب اخبار بود اما این اعتماد در یک بازه زمانی ۱۷ساله و طی یک روند نزولی، به کمتر از ۴۵درصد رسیده بود.اما درحالی‌که در سال‌های اخیر بحث‌هایی درباره مرجعیت خبری رسانه‌ها در ایران به وجود آمده بود، مقایسه آمار جدید و دو سال قبل ایسپا (مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران) باز هم نتایج امیدوارکننده‌ای ندارد و این رقم بار دیگر کاهش یافته و به زیر ۴۰درصد رسیده است.

بر اساس نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران در آبان‌ ماه ۱۴۰۲، سازمان صداوسیما و شبکه‌های اجتماعی مجازی مهم‌ترین منابع کسب خبر در میان مردم‌ هستند که رسانه ملی با ۳۷.۹درصد در جایگاه نخست قرار دارد و شبکه‌های اجتماعی مجازی با ۳۱درصد رتبه دوم را در اختیار دارد. شبکه‌های ماهواره‌ای نیز ۸.۹درصد مرجعیت خبری دارند.

این آمار در نگاه اول اگرچه مناسب به نظر می‌رسد اما مقایسه آن با آمار دو سال قبل همین مرکز افکارسنجی، از افت مرجعیت خبری خبر می‌دهد.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد