درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:46   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54006صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریسه شنبه، 14 آذر 1402 - 08:24
افزایش اختیارات و قدرت معاونت امور رسانه‌ای در حوزه تبلیغات
تغییر نام معاونت مطبوعاتی به معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات می‌تواند پیامدهای مختلفی داشته باشد. این پیامدها هنوز مشخص نیستند و باید منتظر ماند و دید که این تغییر نام چه تأثیری بر سیاست‌گذاری‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه رسانه‌ای خواهد داشت.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ، نام معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی خود را به معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات تغییر داد.

اسماعیلی در نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با توجه به تغییرات در قانون مطبوعات در وزارت فرهنگ بر تغییر نام این معاونت به معاونت امور رسانه‌ها و تبلیغات تاکید کرد.

در این نامه به اهم دلایل تغییر نام این معاونت اشاره شده است:

- نام‌های این معاونت با توجه به وظایف محوله هیچ‌کدام گویای فعالیت‌های آن نیست؛ به‌ویژه با وظیفه نظارتی بر رسانه‌ها که بعد‌ها به آن افزوده شد.
- همچنین یکی از ماموریت‌های این معاونت نظارت بر امور تبلیغاتی کشور است که در نام جدید این ماموریت لحاظ شده است.

با این تغییر، معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات به عنوان یکی از معاونت‌های اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولیت برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری، نظارت و حمایت از رسانه‌های کشور را بر عهده خواهد داشت.

بررسی پیامدهای تغییر نام معاونت مطبوعاتی

تغییر نام معاونت مطبوعاتی به معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات می‌تواند پیامدهای مختلفی داشته باشد. از یک سو، می‌تواند نشان‌دهنده تغییر رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قبال رسانه‌ها باشد. از سوی دیگر، می‌تواند باعث افزایش اختیارات و قدرت این معاونت در حوزه رسانه‌ای شود.

تغییر رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

با توجه به اینکه نام جدید این معاونت، "امور رسانه‌ای" است، می‌توان گفت که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قصد دارد رویکرد خود را در قبال رسانه‌ها از "مطبوعاتی" به "رسانه‌ای" تغییر دهد. این تغییر رویکرد می‌تواند پیامدهای مختلفی داشته باشد.

از یک سو، می‌تواند نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه رسانه‌های غیرمطبوعاتی مانند شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های دیجیتال در دیدگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد. از سوی دیگر، می‌تواند باعث شود که این وزارتخانه توجه بیشتری به نظارت و حمایت از رسانه‌های غیرمطبوعاتی داشته باشد.

افزایش اختیارات و قدرت معاونت امور رسانه‌ای

با توجه به اینکه نام جدید این معاونت، "تبلیغات" را نیز در خود دارد، می‌توان گفت که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قصد دارد اختیارات و قدرت این معاونت را در حوزه تبلیغات افزایش دهد. این افزایش اختیارات می‌تواند پیامدهای مختلفی داشته باشد.

از یک سو، می‌تواند باعث شود که این معاونت نقش بیشتری در کنترل و هدایت تبلیغات در کشور داشته باشد. از سوی دیگر، می‌تواند باعث شود که این معاونت منابع مالی بیشتری برای فعالیت‌های خود در اختیار داشته باشد.

نتیجه‌گیری

تغییر نام معاونت مطبوعاتی به معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات می‌تواند پیامدهای مختلفی داشته باشد. این پیامدها هنوز مشخص نیستند و باید منتظر ماند و دید که این تغییر نام چه تأثیری بر سیاست‌گذاری‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه رسانه‌ای خواهد داشت.

 

 

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد