درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:14   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53999صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیچهارشنبه، 22 فروردین 1403 - 10:31
4 راه برای اینکه بازاریابی B2B کمتر خسته کننده شود
در اینجا خلاصه‌ای از چهار استراتژی برای اینکه بازاریابی تجارت به تجارت (B2B) (بازاریابی B2B فروش محصول یا خدمات یک شرکت به شرکت دیگر است) کمتر خسته کننده باشد آورده شده است:
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در اینجا خلاصه‌ای از چهار استراتژی برای اینکه بازاریابی تجارت به تجارت (B2B) (بازاریابی B2B فروش محصول یا خدمات یک شرکت به شرکت دیگر است) کمتر خسته کننده باشد آورده شده است:


1- داستان‌سرایی را در کار خود ادغام کنید. مردم عاشق داستان‌ها هستند، بنابراین استفاده از آنها برای برقراری ارتباط با مخاطبان B2B خود یک راه عالی برای ایجاد ارتباط عاطفی و جلب توجه آنهاست.


2- شخصیت انسانی را به بازاریابی خود اضافه کنید. به مردم نشان دهید که پشت برند شما افرادی واقعی هستند که به همان اندازه به موفقیت آنها اهمیت می‌دهند.


3- از ایموجی‌ها و تصاویر برای جذابیت بیشتر استفاده کنید. مردم به تصاویر و متنی که با احساسات همراه است، پاسخ می‌دهند.


4- از شخصی‌سازی برای ایجاد یک تجربه منحصر به فرد برای هر مشتری استفاده کنید. خریداران B2B به همان اندازه که از افراد B2C انتظار دارند، از شخصی‌سازی قدردانی می‌کنند.
 

در اینجا چند نمونه خاص از نحوه استفاده از این استراتژی‌ها آورده شده است:
- یک شرکت نرم‌افزاری می‌تواند یک داستان را در مورد نحوه کمک نرم‌افزار آنها به یک کسب‌وکار کوچک برای رشد و موفقیت تعریف کند.
- یک شرکت خدماتی می‌تواند از عکس‌ها و فیلم‌های کارکنان خود برای نشان دادن فرهنگ و ارزش‌های شرکت خود استفاده کند.
- یک شرکت فروش می‌تواند از ایموجی‌ها در ایمیل‌های خود برای ایجاد یک حس صمیمیت و ارتباط استفاده کند.
- یک شرکت بازاریابی می‌تواند از شخصی‌سازی برای ارائه پیشنهادات و محتوای مرتبط به هر مشتری استفاده کند.
 

با استفاده از این استراتژی‌ها، می‌توانید بازاریابی B2B خود را به چیزی تبدیل کنید که برای مخاطبان شما جذاب و به یاد ماندنی باشد.

منبع: entrepreneur

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد