درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 22:08   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53995صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریجمعه، 24 فروردین 1403 - 10:25
چگونه به طور موثر ارتباط برقرار کنید
ارتباط موثر یک مهارت حیاتی است که در همه زمینه‌های زندگی ما کاربرد دارد. این شامل توانایی گوش دادن فعالانه، استفاده از زبان واضح و مختصر، و سازگاری با مخاطبان مختلف است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || ارتباط موثر یک مهارت حیاتی است که در همه زمینه‌های زندگی ما کاربرد دارد. این شامل توانایی گوش دادن فعالانه، استفاده از زبان واضح و مختصر، و سازگاری با مخاطبان مختلف است.

در اینجا چند نکته برای بهبود مهارت‌های ارتباطی شما آورده شده است:

- گوش دادن فعالانه تمرین کنید. این بدان معناست که توجه کامل خود را به آنچه فرد دیگر می‌گوید معطوف کنید، از طریق زبان بدن و کلمات خود تأیید کنید که می‌شنوید و سوالات روشن کننده بپرسید.


- از زبان واضح و مختصر استفاده کنید. از عبارات مبهم یا پیچیده خودداری کنید و از کلماتی استفاده کنید که مخاطب شما درک می‌کند.


- با مخاطبان مختلف سازگار شوید. از زبان و لحنی استفاده کنید که مناسب مخاطب شما باشد.


- مهارت‌های غیرکلامی خود را بهبود بخشید. زبان بدن، تماس چشمی و لحن صدا همه می‌توانند بر پیام شما تأثیر بگذارند.


- بازخورد بگیرید. از دیگران بخواهید که بازخوردی در مورد مهارت‌های ارتباطی شما ارائه دهند.

در اینجا چند نمونه از چگونگی استفاده از این نکات آورده شده است:

- اگر در حال صحبت با یک کودک هستید، از زبان ساده و تصاویر استفاده کنید.
- اگر در حال صحبت با یک متخصص هستید، از اصطلاحات تخصصی استفاده کنید.
- اگر در حال صحبت با کسی هستید که از کشور دیگری می‌آید، از زبانی استفاده کنید که برای او آشنا باشد.
- اگر در حال صحبت با کسی هستید که ناتوان است، از زبانی استفاده کنید که برای او قابل دسترسی باشد.

ارتباط موثر یک مهارت است که با تمرین بهبود می‌یابد. با پیروی از این نکات، می‌توانید مهارت‌های ارتباطی خود را بهبود بخشید و در همه زمینه‌های زندگی خود موفق‌تر باشید.

منبع: فاکس‌نیوز
شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (http://www.shara.ir/)

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد