درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:27   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53993صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 13 آذر 1402 - 10:32
شوخ طبعی و ریسک پذیری، دو عامل کلیدی برای موفقیت در رهبری
دن آموس، مدیر عامل افلاک، یک رهبر با تجربه است که شرکت خود را از ارزش بازار 2 میلیارد دلار به 48.5 میلیارد دلار رسانده است. او معتقد است که شوخ طبعی و ریسک‌پذیری دو عامل کلیدی برای موفقیت در رهبری هستند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || دن آموس، مدیر عامل افلاک، یک رهبر با تجربه است که شرکت خود را از ارزش بازار 2 میلیارد دلار به 48.5 میلیارد دلار رسانده است. او معتقد است که شوخ طبعی و ریسک‌پذیری دو عامل کلیدی برای موفقیت در رهبری هستند.


آموس در سال 1973 به عنوان یک فروشنده بیمه برای افلاک شروع به کار کرد. او می‌گوید که می‌خواست یک شغل عینی داشته باشد که بتواند در آن نتایج را ببیند. این تمرکز روی نتایج به او کمک کرد تا در زمینه فروش موفق شود و در نهایت به مدیر عامل شرکت تبدیل شود.


آموس معتقد است که شوخ طبعی برای رهبری ضروری است. او می‌گوید که شوخ طبعی می‌تواند به ایجاد روابط بهتر با کارکنان و مشتریان کمک کند. همچنین می‌تواند به شکستن یخ در موقعیت‌های دشوار کمک کند.


آموس همچنین معتقد است که ریسک پذیری برای رهبری ضروری است. او می‌گوید که رهبران باید آماده باشند تا ریسک‌های حساب‌شده‌ای بپذیرند تا شرکت‌های خود را به جلو ببرند.


در مصاحبه با فوربس، آموس در مورد فلسفه رهبری خود، تأثیر فناوری های جدید و هدایت یک فضای سیاسی قطبی صحبت کرد. او بر اهمیت روابط انسانی، اهمیت شوخ طبعی و اهمیت ریسک پذیری تأکید کرد.


توصیه‌های آموس برای رهبران
- تمرکز روی نتایج
- داشتن شوخ طبعی
- ریسک‌پذیری
- اهمیت روابط انسانی
- اهمیت فناوری
- هدایت یک فضای سیاسی قطبی
 

منبع: فوربس

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد