درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:13   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53990صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومییکشنبه، 17 دی 1402 - 14:24
آنچه اکثر مردم در مورد ثروت، شهرت و شادی اشتباه می کنند
در این قسمت از پادکست "انگلیسی ساده"، مورگان هاوسل، نویسنده کتاب "همانطور که همیشه"، در مورد ارزش تمرکز بر حقایق باستانی در جهانی که به نظر می‌رسد همه چیز در حال تغییر است صحبت می‌کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این قسمت از پادکست "انگلیسی ساده"، مورگان هاوسل، نویسنده کتاب "همانطور که همیشه"، در مورد ارزش تمرکز بر حقایق باستانی در جهانی که به نظر می‌رسد همه چیز در حال تغییر است صحبت می‌کند.


هاوسل داستانی را تعریف می‌کند که در آن وارن بافت به دوستی می گوید که "برخی چیزها هرگز تغییر نمی‌کنند." این جمله هاوسل را به فکر انداخت که آیا می‌توان از این ایده برای کمک به مردم برای درک بهتر جهان و تصمیم‌گیری‌های بهتر استفاده کرد.


هاوسل استدلال می‌کند که بسیاری از چیزها در زندگی، از جمله اصول اخلاقی، روانشناسی انسان و قوانین طبیعت، در طول زمان تغییر نمی‌کنند. با این حال، ما اغلب تحت تأثیر اخبار و روندهای کوتاه مدت قرار می‌گیریم که می‌توانند ما را از این حقایق اساسی دور کنند.


هاوسل معتقد است که تمرکز بر حقایق باستانی می‌تواند به ما کمک کند تا از شر اضطراب و نگرانی ناشی از تغییر خلاص شویم. همچنین می‌تواند به ما کمک کند تا تصمیمات بهتری در مورد زندگی خود بگیریم، زیرا می‌توانیم بر اساس اصولی که ثابت شده است کار می کنند، تصمیم گیری کنیم.


در اینجا چند نمونه از حقایق باستانی که هاوسل در کتاب خود به آنها اشاره می‌کند آورده شده است:
- انسان‌ها موجودات اجتماعی هستند که به ارتباط، تعلق و دوستی نیاز دارند.
- شادی و رضایت از زندگی از عواملی مانند روابط، سلامتی و معنای زندگی ناشی می‌شود.
- ثروت و شهرت به خودی خود نمی‌توانند خوشبختی را تضمین کنند.
- موفقیت اغلب با شکست همراه است.
 

هاوسل معتقد است که این حقایق می‌توانند به ما کمک کنند تا زندگی معنادارتری داشته باشیم. با تمرکز بر آنها، می‌توانیم از شر اضطراب و نگرانی ناشی از تغییر خلاص شویم و تصمیمات بهتری در مورد زندگی خود بگیریم.
 

منبع: theringer
 

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد