درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:52   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53989صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 25 فروردین 1403 - 10:24
رهایی از تفکر اظطرابی
در این مقاله، دنیس وین، درمانگر و نویسنده، تفاوت بین انتظار مثبت و آرزومندی را بررسی می‌کند. او استدلال می‌کند که آرزومندی می‌تواند به اضطراب دامن بزند، زیرا به ما می‌آموزد که به دنبال چیزی باشیم که وجود ندارد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مقاله، دنیس وین، درمانگر و نویسنده، تفاوت بین انتظار مثبت و آرزومندی را بررسی می‌کند. او استدلال می‌کند که آرزومندی می‌تواند به اضطراب دامن بزند، زیرا به ما می‌آموزد که به دنبال چیزی باشیم که وجود ندارد.


وین داستان مارگارت را تعریف می‌کند، زنی که از اضطراب و افسردگی رنج می‌برد. مارگارت هر روز از خواب بیدار می‌شد و به خودش می‌گفت: «شاید اضطراب از بین رفته است!». وین توضیح می‌دهد که این جمله به جای اینکه به مارگارت کمک کند تا از اضطراب خلاص شود، در واقع آن را تشدید می‌کند.


وین می‌گوید که وقتی به چیزی آرزومندیم، به آن توجه می‌کنیم و آن را به وجود می‌آوریم. او به استعاره اندی کلارک اشاره می‌کند که می‌گوید: «شما ممکن است استنباط کنید که چراغ یخچال شما دائماً روشن است، فقط به این دلیل که هر بار که به داخل نگاه می کنید، نور روشن است. اما در واقع، این عمل نگاه کردن (باز کردن در) است که نور را روشن می‌کند».


وین می‌گوید که انتظارات ما بر تجربه ما تأثیر می‌گذارد. اگر انتظار داشته باشیم که چیزی اتفاق بیفتد، احتمال بیشتری دارد که اتفاق بیفتد. او می‌گوید که این به این دلیل است که مغز ما بر اساس تجربیات گذشته ما، اتفاقات بعدی را پیش‌بینی می‌کند.


وین بر این باور است که برای خلاص شدن از اضطراب، باید انتظارات خود را تغییر دهیم. او می‌گوید که به جای اینکه به دنبال نبود اضطراب باشیم، باید بر روی چیزهای دیگری تمرکز کنیم که برای ما مهم هستند.


منبع: psychologytoday


 

انتهای پیام/

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد