درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 11:08   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53965صفحه نخست » ادامه مطلب چهارشنبه، 11 آذر 1402 - 15:30
روابط‌عمومی‌ها نقش اثرگذاری در موفقیت ادارات شهرستان کلات دارند
فرماندار کلات گفت: روابط‌عمومی‌ها نقش اساسی و اثرگذاری در موفقیت ادارات و سازمان های این شهرستان مرزی دارد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || فرماندار کلات گفت: روابط‌عمومی‌ها نقش اساسی و اثرگذاری در موفقیت ادارات و سازمان های این شهرستان مرزی دارد.


علی صالحی در آیین پایانی نخستین کارگاه آموزشی مسوولان روابط‌عمومی شهرستان کلات افزود: روابط‌عمومی رابط بین مخاطبان، اداره خدمات رسان و خدمات دهنده بوده و اطلاع رسانی در خصوص فعالیت های آن اداره به مخاطبان یک وظیفه است.


وی اظهار کرد: روابط‌عمومی‌ها باید اخبار به روز و هدفمند را جمع بندی و اطلاع رسانی کنند تا مخاطبان هم از فعالیت های آنان آگاهی یابند.


فرماندار کلات به روابط‌عمومی‌ها توصیه کرد تا مطالبات مردمی را پیگیری و آن را مدیریت کنند.


صلاحی افزود: روابط‌عمومی باید به پیشنهاد، نظر و انتقاد مخاطب احترام گذاشته و برای آن پاسخ منطقی تهیه کند.


مدیر روابط‌عمومی فرمانداری کلات هم گفت: روابط‌عمومی‌ها سربازان عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مخاطبان و پل ارتباطی سازمان و مردم هستند.


نسیبه قنبری افزود: روابط‌عمومی‌ها گوش شنوا و چشم بینای حاکمیت و زبان مطالبه گری مردم هستند که نقش بی بدیلی دارند.


در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور توسط ایزدی معاون فرماندار اعطاء شد.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد