درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:53   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53963صفحه نخست » ادامه مطلب سهشنبه، 11 آذر 1402 - 14:44
شرکت حمل ونقل ریلی ۵ ستاره نورالرضا دوره آموزشی مدیریت فن بیان برگزار کرد
شرکت قطار ۵ ستاره نورالرضا با هدف ارتقای مهارت‌های ارتباطی مدیران، مهمانداران و کارشناسان روابط‌عمومی خود، دوره آموزشی مدیریت فن بیان را برگزار کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || شرکت قطار ۵ ستاره نورالرضا با هدف ارتقای مهارت‌های ارتباطی مدیران، مهمانداران و کارشناسان روابط‌عمومی خود، دوره آموزشی مدیریت فن بیان را برگزار کرد.

این دوره آموزشی به مدت دو روز با تدریس استاد قربانعلی تنگ‌شیر، مدرس دانشگاه و عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی برگزار شد. در این دوره، مباحثی همچون اهمیت فن بیان برای داشتن ارتباطات بهتر، عناصر اصلی فن بیان، نکات کلیدی برای بهبود فن بیان، روش‌های بهبودبخشی فن بیان، نکات مهم برای ارتقای مهارت‌های فن بیان، موارد مهم برای بهره‌برداری از فن بیان، مهارت‌های لازم برای داشتن فن بیان خوب، ۱۵ اشتباه رایج در زبان بدن که افراد مختلف مرتکب می‌شوند، راه‌های تقویت فن و بیان و شنیدن یک دارایی است، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

قربانعلی تنگ‌شیر در حاشیه این دوره آموزشی، گفت: «فن بیان یکی از مهم‌ترین مهارت‌های ارتباطی است که در موفقیت افراد در زندگی شخصی و حرفه‌ای نقش مهمی ایفا می‌کند. این دوره آموزشی با هدف ارتقای مهارت‌های فن بیان کارکنان شرکت برگزار شد تا آنها بتوانند با استفاده از این مهارت، ارتباط موثرتری با مخاطبان خود برقرار کنند.»

عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان
روابط‌عمومی افزود: «برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف، از جمله فن بیان، یکی از برنامه‌های مهم شرکت قطار ۵ ستاره نورالرضا برای توانمندسازی کارکنان است.»

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد