درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:54   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5395صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 2 مهر 1392 - 20:32
روزنامه جوان تریبونی برای نیروهای انقلاب اسلامی خواهد بود
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرمسئول جدید روزنامه جوان با اعلام اینکه ایجاد فضای اطلاع‌رسانی سالم از جمله اولویت‌های این روزنامه است،‌ گفت: روزنامه جوان تریبونی برای نیروهای انقلاب اسلامی خواهد بود.

به گزارش شارا به نقل از فارس، عبدالله گنجی اظهار داشت: برای پیشبرد روزنامه جوان هدف‌های راهبردی دنبال می‌شود به این معنی که اولویت‌ امور به عرصه‌هایی اختصاص داده می‌شود که به عنوان چالش‌ اصلی نظام مطرح است.

مدیرمسئول روزنامه جوان با اعلام اینکه تلاش می‌شود روزنامه جوان، روزنامه‌ای در تراز انقلاب اسلامی باشد، بیان داشت: همچنین اهتمام می‌شود تا روزنامه جوان تریبونی برای نیروهای انقلاب اسلامی باشد به‌طوری‌که صراط مستقیم را طی کند.

وی ابراز داشت: راهبرد این روزنامه متأثر از الگوی انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری خواهد بود به طوری‌که در نهایت موجب شود تا روزنامه‌ای اخلاقمدار داشته باشیم.

گنجی بیان داشت: حرکت در این مسیر با هدف هدایت، اطلاع‌رسانی و دور شدن از فضای سیاسی معطوف به قدرت و جریانات خواهد بود.

وی متذکر شد: برقراری فضای اطلاع‌رسانی سالم از جمله اولویت‌های این روزنامه است.

مدیر مسئول روزنامه جوان بیان داشت: روزنامه جوان در نظر دارد اهدافی را همچون تقابل نظام اسلامی با نظام سلطه و ترویج سبک زندگی اسلامی دنبال کند.

وی همچنین با بیان اینکه سعی می‌کنیم در حوزه عدالت پر رنگ ظاهر شویم، یادآور شد:‌ امیدواریم این روزنامه، روزنامه مورد اعتماد مخاطبان باشد.

گنجی در خصوص اعمال تغییرات در بدنه این روزنامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر تغییراتی را برای روزنامه در نظر نداریم این کار نیازمند گذر زمان و ورود به بطن کار است.

از جمله سوابق کاری عبدالله گنجی می‌توان به جانشینی وی در سازمان بسیج دانشجویی اشاره کرد.

وی همچنین مدیرمسئول ماهنامه تئوریک بیداری اسلامی به مدت چهار سال بوده است و همچنین از سال 85 تا 89 نیز به عنوان مدیر مسئول هفته نامه عصر امید فعالیت کرده است.

گنجی عضو هیئت تحریریه روزنامه جوان، مدرس دانشگاه و همچنین دکترای علوم سیاسی است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد