درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:13   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53948صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 11:24
استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار
بر اساس فهرست بهترین خدمات مشتری 2024 فوربس، شرکت‌هایی که در خدمات مشتری عالی عمل می‌کنند، موارد زیر را ارائه می‌دهند:
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || بر اساس فهرست بهترین خدمات مشتری 2024 فوربس، شرکت‌هایی که در خدمات مشتری عالی عمل می‌کنند، موارد زیر را ارائه می‌دهند:


- کارکنان دوستانه و دلسوز که به مشتریان اهمیت می‌دهند.
- فرآیندهای آسان و کارآمد که زمان و دردسر مشتریان را کاهش می‌دهد.
- حل سریع و موثر مشکلات.
- ارتباط واضح و شفاف با مشتریان.


این شرکت‌ها می‌دانند که خدمات مشتری عالی یک مزیت رقابتی است که می‌تواند باعث وفاداری مشتری، افزایش فروش و بهبود سودآوری شود.


در ادامه چند نکته برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار شما آورده شده است:


روی آموزش و توسعه کارمندان خود سرمایه‌گذاری کنید. کارکنانی که در زمینه خدمات مشتری آموزش دیده‌اند، بهتر می‌توانند نیازهای مشتریان را درک کرده و پاسخ دهند.


فرآیندهای خود را ساده کنید. هرچه فرآیندهای شما آسان‌تر باشد، مشتریان راحت‌تر با شما کار می‌کنند.


به مشتریان خود پاسخ سریع و موثر دهید. مشتریان انتظار دارند مشکلات خود را به سرعت و به درستی حل کنند.


با مشتریان خود به وضوح ارتباط برقرار کنید. مشتریان باید بدانند چه انتظاری از شما دارند و چه زمانی می‌توانند انتظار نتیجه را داشته باشند.


با تمرکز بر این استراتژی‌ها، می‌توانید خدمات مشتری خود را بهبود بخشیده و تجربه بهتری را برای مشتریان خود ایجاد کنید.

منبع: فوربس

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد