![](/media/image/1402/09/12/7187532-1649687075149-Internal Customer Service.jpg)
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || در فهرست بهترین خدمات مشتری 2024 فوربس، برندهای برتر به طور مداوم خدماتی بدون دردسر، شفاف و سریع ارائه میدهند. آنها به این کار با تمرکز بر چهار جنبه از خدمات مشتری دست مییابند:
افراد: کارکنانی که با مشتریان تعامل دارند باید دوستانه، مفید و دلسوز باشند.
سرعت: مشکلات باید به سرعت و به راحتی حل شوند.
خدمات: فرآیندهای مرتبط با محصول یا خدمات باید واضح و آسان برای درک باشند.
حل: مشکلات باید به طور موثر و رضایت بخش حل شوند.
برندگان فهرست 2024 شامل:
فروشگاه UPS (رتبه 1)
Chick-fil-A (رتبه 2)
REI (رتبه 3)
استراتژیهای برنده
برندهای برتر خدمات مشتری از استراتژیهای مختلفی برای ارائه خدمات عالی استفاده میکنند. برخی از این استراتژیها عبارتند از:
تمرکز بر کارکنان: برندهای برتر به کارکنان خود آموزش میدهند تا ارزشهای خدمات مشتری شرکت را درک کنند و در تعاملات خود با مشتریان آن ارزشها را منعکس کنند.
تمرکز بر تجربه مشتری یکپارچه: برندهای برتر به مشتریان خود امکان میدهند از طریق کانالهای مختلف با آنها تعامل داشته باشند، به طوری که مشتریان میتوانند به روشی که برای آنها راحت است با آنها ارتباط برقرار کنند.
تمرکز بر حل سریع مشکلات: برندهای برتر به مشتریان خود کمک میکنند تا مشکلات خود را به سرعت و به راحتی حل کنند.
نتیجه گیری
در دنیای رقابتی امروز، خدمات مشتری عالی یک ضرورت است. برندهایی که میتوانند خدمات عالی ارائه دهند، مشتریان راضیتر و وفادارتری خواهند داشت.
منبع: فوربس
انتهای پیام/
|