درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:33   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53943صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومییکشنبه، 12 آذر 1402 - 07:24
دیدگاه‌های زنان بومی در روابط‌عمومی استرالیا
تحقیق ترینا کلارک و همکارانش نشان می‌دهد که زنان بومی در صنعت روابط‌عمومی استرالیا با چالش‌های منحصر به فردی روبرو هستند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || تحقیق ترینا کلارک و همکارانش نشان می‌دهد که زنان بومی در صنعت روابط‌عمومی استرالیا با چالش‌های منحصر به فردی روبرو هستند.

 

این چالش‌ها عبارتند از:


نیاز به ایجاد تعادل بین پروتکل‌ها و ارزش‌های بومی با استراتژی‌های گسترده تر روابط‌عمومی

یافته اول، یعنی نیاز به ایجاد تعادل بین پروتکل‌ها و ارزش‌های بومی با استراتژی‌های گسترده تر روابط‌عمومی، نشان می‌دهد که زنان بومی اغلب مجبورند بین تعهدات خود به فرهنگ و جامعه بومی خود و نیازهای کارفرمایان خود تعادل برقرار کنند. این می‌تواند یک چالش دشوار و استرس‌زا باشد.


 تجربه "امتیاز سیستمی دیدگاه‌های غیربومی"

یافته دوم، یعنی تجربه "امتیاز سیستمی دیدگاه‌های غیربومی"، نشان می‌دهد که زنان بومی اغلب در صنعت روابط‌عمومی به حاشیه رانده می شوند. این می‌تواند ناشی از نژادپرستی، تبعیض و عدم آگاهی از فرهنگ و تاریخ بومی باشد.


احساس اینکه برای پیشرفت باید "استثنایی" باشند

یافته سوم، یعنی احساس اینکه برای پیشرفت باید استثنایی باشند، نشان می‌دهد که زنان بومی اغلب احساس می‌کنند که باید دو برابر سخت‌تر از همکاران غیربومی خود کار کنند تا به موفقیت برسند. این می‌تواند منجر به فرسودگی شغلی و ناامیدی شود.


فرسودگی شغلی ناشی از عوامل فرهنگی، اجتماعی و استعمار
یافته چهارم، یعنی فرسودگی شغلی ناشی از فشارهای فرهنگی، تعهدات اجتماعی و اثرات استعمار، نشان می‌دهد که زنان بومی اغلب با چالش‌های منحصر به فردی در محل کار روبرو هستند. این چالش‌ها می‌تواند بر سلامت جسمی و روحی آنها تأثیر منفی بگذارد.

 

این یافته‌ها نشان می‌دهد که صنعت روابط‌عمومی استرالیا باید اقدامات بیشتری برای حمایت از زنان بومی انجام دهد. این اقدامات می‌تواند شامل موارد زیر باشد:


- آموزش کارکنان روابط‌عمومی در مورد پروتکل‌ها و ارزش‌های بومی؛
- ایجاد فرصت‌های بیشتر برای زنان بومی برای پیشرفت در صنعت؛
- ترویج آگاهی از چالش‌هایی که زنان بومی در صنعت روابط‌عمومی با آنها روبرو هستند.
 

یافته‌های این تحقیق مهم هستند زیرا نشان می‌دهند که زنان بومی در صنعت روابط‌عمومی استرالیا با موانعی روبرو هستند که زنان غیربومی با آنها روبرو نیستند. این موانع می‌تواند بر توانایی زنان بومی برای پیشرفت در صنعت و مشارکت کامل در جامعه تأثیر بگذارد.


یافته‌های این تحقیق همچنین نشان می‌دهد که صنعت روابط‌عمومی استرالیا باید اقدامات بیشتری برای حمایت از زنان بومی انجام دهد. این اقدامات می‌تواند به ایجاد یک صنعت روابط‌عمومی عادلانه تر و فراگیرتر کمک کند که در آن همه افراد، صرف نظر از قومیت یا پیشینه، بتوانند به طور کامل مشارکت کنند.


پیشنهاد برای عمل


در اینجا چند پیشنهاد برای عمل وجود دارد که صنعت روابط‌عمومی استرالیا می‌تواند برای حمایت از زنان بومی انجام دهد:


 آموزش کارکنان روابط‌عمومی در مورد پروتکل‌ها و ارزش‌های بومی
این آموزش می‌تواند شامل ارائه اطلاعات در مورد تاریخ و فرهنگ بومیان استرالیا، همچنین پروتکل‌های ارتباطی مناسب با جوامع بومی باشد.
 

ایجاد فرصت‌های بیشتر برای زنان بومی برای پیشرفت در صنعت
این فرصت‌ها می‌تواند شامل برنامه‌های تعهد، برنامه‌های کارآموزی و برنامه‌های توسعه رهبری باشد.


ترویج آگاهی از چالش‌هایی که زنان بومی در صنعت روابط‌عمومی با آنها روبرو هستند
این آگاهی می‌تواند از طریق آموزش، رویدادها و انتشارات ایجاد شود.


با اتخاذ این اقدامات، صنعت روابط‌عمومی استرالیا می‌تواند به ایجاد یک صنعت عادلانه تر و فراگیرتر کمک کند که در آن همه افراد، صرف نظر از قومیت یا پیشینه، بتوانند به طور کامل مشارکت کنند.
 

منبع: instituteforpr

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد