![](https://www.shara.ir/media/image/1402/09/05/6063077-photo_2023-11-25_20-40-28.jpg)
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || بیش از ۱۶۰ چاپ از "دختران در پنجره" اثر Ormond Gigli در طول سالها در حراجها فروخته شده است که آن را به یکی از پرفروشترین عکسهای تاریخ تبدیل کرده است. این تصویر که ۴۰ زن را در حال ژستگرفتن در قاب پنجرههای خانههای قهوهای در Upper East Side منهتن نشان میدهد، تخمین زده میشود که بیش از ۱۲ میلیون دلار درآمد داشته باشد.
راز موفقیت "Girls in the Windows" چیست؟
چندین عامل در محبوبیت "Girls in the Windows" نقش داشته است. اول، تصویر از نظر بصری جذاب است. لباسهای رنگارنگ و ژستهای پر زرقوبرق زنان در مقابل پسزمینه یک خیابان ریگی نیویورک، تضاد چشمگیری ایجاد میکند. دوم، تصویر نوستالژیک است. این یادآور دوران Mad Men است و به بینندگان یادآور زمانی میشود که نیویورکسیتی مکان پر زرقوبرق تری بود. سوم، تصویر بهراحتی در دسترس است. Gigli صدها نسخه از این عکس را در اندازههای مختلف تولید کرد و پیداکردن نسخهای متناسب با بودجه و فضای موردنظر کلکسیونرها را آسان کرد.
آیا "Girls in the Windows" پردرآمدترین عکس جهان است؟
بهطورقطع نمیتوان گفت که آیا "Girls in the Windows" پردرآمدترین عکس جهان است. چند عکس دیگر در حراجها به قیمتهای بالاتر فروخته شدهاند، اما آنها بهاندازه "Girls in the Windows" فروخته نشدهاند. هنگامی که قیمتهای همه نسخههای فروخته شده "Girls in the Windows" را جمع کنید، مشخص میشود که این تصویر بیش از هر عکس دیگری در تاریخ درآمد ایجاد کرده است.
"Girls in the Windows" یک عکس قابلتوجه است که دههها تخیل کلکسیونرها را به خود جلب کرده است. این تصویر از نظر بصری جذاب، نوستالژیک و بهراحتی در دسترس است و بیش از هر عکس دیگری در تاریخ درآمد ایجاد کرده است.
منبع: NY Times
انتهای پیام/
|