درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:35   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53910صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 5 آذر 1402 - 00:44
ادلمن، روابط‌عمومی رژیم‌های استبدادی
روزنامه گاردین روز گذشته (آدینه ۲۴ نوامبر/ ۳ آذر) در گزارشی، از تلاش گسترده و مداوم برجسته‌ترین شرکت‌ روابط‌عمومی جهان (موسوم به ادلمن Edelman) برای افزایش محبوبیت رژیم‌های استبدادی عربی و بهبود چهره آنها در میان افکار عمومی داخلی و خارجی پرده برداشت.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || روزنامه گاردین روز گذشته (آدینه ۲۴ نوامبر/ ۳ آذر) در گزارشی، از تلاش گسترده و مداوم برجسته‌ترین شرکت‌ روابط‌عمومی جهان (موسوم به ادلمن Edelman) برای افزایش محبوبیت رژیم‌های استبدادی عربی و بهبود چهره آنها در میان افکار عمومی داخلی و خارجی پرده برداشت.

بنابه این گزارش، امارات در صدر این کشورها قرار دارد؛ به ویژه که روزهای آینده نیز میزبان رهبران جهان در نشست آب و هوایی (کاپ۲۸) است.

گاردین با همکاری بنیاد پژوهشی Aria دریافته: ادلمن و شرکت‌های وابسته، میلیون‌ها دلار از این دولت‌ها، برای تقویت و بهبود تصویر، و نیز ترویج روایت مطلوب آنها دریافت کرده است.

از همین‌رو، نظرسنجی‌ها معمولاً در ارزیابی میزان ترجیح رژیم‌های استبدادی، ازجمله در امارات و عربستان اغراق‌آمیز بوده است؛ چرا که بسیاری از شرکت‌کنندگان نگران انتقام دولت هستند؛ اگرچه این امر، مانع از بهره‌برداری خود این دولت‌ها از نتایج ادلمن، به منظور مشروعیت‌بخشی به حاکمیت‌شان نشده است.

رسانه‌های سعودی بطور گسترده به نتایج نظرسنجی ادلمن، برای نشان دادن محبوبیت رژیم آل‌سعود استناد می‌کنند.

 

بنا به گزارش شارا، دانیل ادلمن، شرکت ادلمن را در سال 1952 برای کمک به ایجاد برندهای پیشرو در شیکاگو تاسیس کرد. برخی مشتریان کنونی ادلمن عبارتند از: HP، مایکروسافت، فایزر، جنرال الکتریک، وال مارت، آزمایشگاه ابوت، سامسونگ، رویال داچ شل، کرافت، جانسون و جانسون و یونیلور.

شرکت ادلمن در حال حاضر بزرگترین شرکت روابط عمومی در جهان با 65 دفتر و بیش از 4400 کارمند در سراسر جهان است.


 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد