درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 06:19   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53850صفحه نخست » جهان روابط عمومیچهارشنبه، 24 آبان 1402 - 10:20
گزارش وضعیت اعتماد ۲۰۲۳
گزارش وضعیت اعتماد ۲۰۲۳ نشان می‌دهد که امنیت و انطباق برای کسب‌وکارها به یک اولویت مهم تبدیل شده است. کسب‌وکارها باید اقدامات لازم را برای بهبود امنیت و انطباق خود انجام دهند تا از اعتماد مشتریان، سرمایه‌گذاران و سایر ذی‌نفعان خود محافظت کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || کسب‌وکارها با نیاز فوری به بهبود امنیت روبرو هستند. بیش از دو سوم (67٪) از رهبران کسب‌وکار و فناوری اطلاعات می‌گویند که سازمان آنها نیاز به بهبود اقدامات امنیتی و انطباق دارد.

  به گزارش شارا به نقل از ونتا، کمبود نیروی انسانی و بودجه، تلاش‌های امنیتی را با مشکل مواجه می‌کند. بزرگ‌ترین موانع برای اثبات و نشان‌دادن امنیت، کمبود نیروی انسانی (۳۳٪) و اتوماسیون برای جایگزینی کارهای دستی و تکراری (۳۲٪) است.

  مشتریان بیش از هر زمان دیگری به دنبال اثبات و شفافیت هستند. دو سوم (۶۶%) از کسب‌وکارها می‌گویند که مشتریان، سرمایه‌گذاران و تأمین‌کنندگان به طور فزاینده‌ای به دنبال اثبات امنیت و انطباق هستند.

  امنیت بهتر باعث ایجاد اعتماد می‌شود. 70 درصد از رهبران می‌گویند که یک استراتژی امنیتی و انطباق بهتر به لطف اعتماد قوی‌تر مشتری و بهبود شهرت (۴۳٪) بر تجارت آنها تأثیر مثبت می‌گذارد.

قدرت امنیت و انطباق خودکار. هنگامی که اتوماسیون به‌عنوان بخشی از استراتژی مدیریت اعتماد گسترده‌تر به‌کار گرفته شود، می‌تواند امنیت و انطباق را تسریع بخشد. به طور متوسط، تیم‌ها می‌توانند حداقل ۲ ساعت در هفته در وظایف امنیتی و انطباق در صورت خودکار بودن فرایندها صرفه‌جویی کنند.

هوش مصنوعی می‌تواند اعتماد را تغییر دهد. ۷۷ درصد از کسب‌وکارها در حال حاضر از هوش مصنوعی/ یادگیری ماشین برای شناسایی اقدامات پرخطر استفاده می‌کنند یا قصد دارند از آن استفاده کنند. بزرگ‌ترین پتانسیل تحول‌آفرین برای هوش مصنوعی بهبود دقت پاسخ‌های پرسشنامه امنیتی (۴۴%)، حذف کارهای دستی (۴۲%)، ساده‌سازی بررسی‌های ریسک فروشنده و نصب (۳۷%)، و کاهش نیاز به تیم‌های بزرگ (۳۴%) است.

این گزارش توصیه‌های زیر را برای کسب‌وکارها ارائه می‌دهد:
  امنیت و انطباق را به اولویت اصلی تبدیل کنید. کسب‌وکارها باید منابع کافی را به امنیت و انطباق اختصاص دهند و یک استراتژی جامع را توسعه دهند.

  از اتوماسیون برای بهبود کارایی استفاده کنید. اتوماسیون می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا کارهای دستی و تکراری را خودکار کنند و زمان و منابع را برای تمرکز بر کارهای مهم‌تر آزاد کنند.

  از هوش مصنوعی برای بهبود دقت و کارایی استفاده کنید. هوش مصنوعی می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا الگوهای خطر را شناسایی کنند، کارهای دستی را خودکار کنند و تصمیمات بهتری بگیرند.
 
  گزارش وضعیت اعتماد ۲۰۲۳ نشان می‌دهد که امنیت و انطباق برای کسب‌وکارها به یک اولویت مهم تبدیل شده است. کسب‌وکارها باید اقدامات لازم را برای بهبود امنیت و انطباق خود انجام دهند تا از اعتماد مشتریان، سرمایه‌گذاران و سایر ذی‌نفعان خود محافظت کنند.
 
  این گزارش توسط Vanta، یک پلتفرم مدیریت اعتماد، منتشر شده است. این گزارش بر اساس نظرسنجی ۲۵۰۰ رهبر کسب‌وکار و فناوری اطلاعات در سطح جهان انجام شده است.
 
 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد