درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:47   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53836صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 22 آبان 1402 - 17:43
گزارش: میلیاردرها برای حمایت از اسرائیل متحد می‌شوند
این گزارش می‌گوید که این کمپین تاکنون حداقل چند میلیون دلار جمع‌آوری کرده است و توسط جاش ولاستو، یک استراتژیست ارتباطات که قبلا برای سناتور آمریکایی چاک شومر و فرماندار سابق نیویورک اندرو کومو کار می‌کرد، توصیه می‌شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || این گزارش از الجزیره که به تازگی منتشر شده است، به یک کمپین رسانه‌ای جدید با بودجه بالا اشاره می‌کند که توسط یک میلیاردر آمریکایی به نام بری استرنلیخت راه‌اندازی شده است.

به گزارش شارا، این کمپین به دنبال تقویت وجهه اسرائیل و شیطان جلوه دادن حماس در میان تظاهرات جهانی همبستگی طرفدار فلسطین است.

این گزارش می‌گوید که این کمپین به دنبال جذب کمک‌های میلیون دلاری از ده‌ها تن از بزرگترین نام های جهان در رسانه‌ها، امور مالی و فناوری است. این افراد شامل اریک اشمیت، مدیر عامل سابق گوگل، مایکل دل مدیر عامل شرکت دل و مایکل میلکن، سرمایه‌دار هستند.

بر اساس گزارش الجزیره، هدف این کمپین رسانه‌ای این است که حماس را به عنوان یک "سازمان تروریستی" معرفی کند که "نه فقط دشمن اسرائیل، بلکه دشمن ایالات متحده است". این کمپین همچنین به دنبال رد ادعاهای نقض حقوق بشر توسط اسرائیل است.

این گزارش می‌گوید که این کمپین تاکنون حداقل چند میلیون دلار جمع‌آوری کرده است و توسط جاش ولاستو، یک استراتژیست ارتباطات که قبلا برای سناتور آمریکایی چاک شومر و فرماندار سابق نیویورک اندرو کومو کار می‌کرد، توصیه می‌شود.

این گزارش می‌افزاید که این کمپین در حالی راه‌اندازی شده است که حمایت عمومی از موضع ایالات متحده در جنگ اسرائیل و فلسطین در حال کاهش است.

این گزارش از الجزیره می‌تواند پیامدهای مهمی داشته باشد. این گزارش نشان می‌دهد که تلاش‌های گسترده‌ای برای کنترل روایت رسانه‌ای در مورد مناقشه اسرائیل و فلسطین وجود دارد. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که این تلاش‌ها توسط برخی از قدرتمندترین افراد جهان حمایت می‌شود.
 

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد