درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:13   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53820صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 4 آذر 1402 - 08:59
روابط‌عمومی‌ها در سال ۱۴۰۱: از فرازوفرود تا چالش‌های نوین
سال ۱۴۰۱، سالی پر فرازونشیب برای روابط‌عمومی‌ها در ایران بود. از یک سو، با فروکش‌کردن موج کرونا و برداشته‌شدن محدودیت‌های بهداشتی، روابط‌عمومی‌ها توانستند به فعالیت‌های میدانی خود بازگردند و با برگزاری انواع همایش‌ها، جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها و سایر رویدادهای ترکیبی، حضور خود را در جامعه پررنگ‌تر کنند.
  



مهدی باقریان
 رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی

 

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || سال ۱۴۰۱، سالی پر فرازونشیب برای روابط‌عمومی‌ها در ایران بود. از یک سو، با فروکش‌کردن موج کرونا و برداشته‌شدن محدودیت‌های بهداشتی، روابط‌عمومی‌ها توانستند به فعالیت‌های میدانی خود بازگردند و با برگزاری انواع همایش‌ها، جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها و سایر رویدادهای ترکیبی، حضور خود را در جامعه پررنگ‌تر کنند. این امر، فرصتی مغتنم برای روابط‌عمومی‌ها بود تا با ارتباط مستقیم با مخاطبان خود، پیام‌های سازمان و شرکت خود را به طور مؤثرتر منتقل کنند. البته روابط‌عمومی‌های سازمان‌های دولتی و خصوصی در هنگام شیوع بیماری کرونا، نقش مهمی در اطلاع‌رسانی به مردم در مورد ماهیت بیماری، راه‌های پیشگیری و درمان آن ایفا کردند. آنها همچنین با ایجاد پویش‌های مختلف اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی، به افزایش آگاهی مردم در مورد بیماری کرونا کمک کردند.


از سوی دیگر، با توجه ‌به شرایط خاص کشور، موضوعاتی نظیر مدیریت بحران و لزوم ایجاد اعتمادسازی بین مسئولین و مردم در دستور کار روابط‌عمومی‌ها قرار گرفت. در شرایط بحران، معمولاً روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع به مردم ایفا می‌کنند. آنها با استفاده از ابزارها و فن‌های مختلف ارتباطی و با توجه ‌به اختیارات محدودی که دارند، می‌توانند اطلاعات صحیح و شفاف را به مردم ارایه دهند و از انتشار شایعات و اطلاعات نادرست جلوگیری کنند. علاوه بر این، روابط‌عمومی‌ها باید به ایجاد اعتماد بین مسئولین و مردم کمک کنند. این کار البته مستلزم شفافیت در ارتباطات، پاسخگویی به خواسته‌ها و سؤالات مردم، خلق فضای گفتگو و جلب مشارکت آنها در تصمیم‌گیری‌هاست.


همچنین، تحولات شگرف در حوزه فناوری‌های نوین ارتباطی، از جمله ظهور ابزارهای هوش مصنوعی مولد، خودکارسازی و شخصی‌سازی، فضای کاری روابط‌عمومی‌ها را به طور بنیادین تغییر داد. این تحولات، فرصت‌های جدیدی را برای روابط‌عمومی‌ها ایجاد کرد، اما استفاده از آنها نیز چالش‌هایی را به همراه دارد. برای رفع این چالش‌ها، لازم است که آموزش‌های لازم در مورد هوش مصنوعی و کاربرد آن در روابط‌عمومی، برای روابط‌عمومی‌ها ارایه شود. این آموزش‌ها باید شامل مفاهیم پایه هوش مصنوعی، انواع ابزارهای هوش مصنوعی مولد برای تولید ایده و محتوا و نحوه استفاده از این ابزارها باشد.


علاوه بر این، تولید محتوای اثربخش، همواره یکی از مهم‌ترین نیازهای روابط‌عمومی‌ها برای توسعه نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی مؤثر سازمان‌ها با مخاطبان است. در همین راستا، کتاب حاضر که به‌واقع مستندسازی کارنامه فعالیتی دانش روابط‌عمومی محسوب می‌شود، از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. این بخش‌ها شامل سخنرانی‌های منتخب، گفتگوها، پژوهش‌ها، مقاله‌ها و دیدگاه‌ها، رویدادهای مهم سال، تازه‌های نشر در ایران و جهان و مباحث متنوعی از اهمیت و کارکرد علم و حرفه روابط‌عمومی است.


در نهایت، سعی شده است محتوای کتاب حاضر از میان برخی از مهم‌ترین مباحث علمی و کاربردی تولید شده در سال ۱۴۰۱ انتخاب و ارایه گردد تا ضمن وقایع‌نگاری این حوزه، بتواند مورداستفاده مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در کشور نیز قرار گیرد.

 

 

مقدمه کتاب سال روابط‌عمومی ۱۴۰۱
 ناشر: انجمن متخصصان روابط‌عمومی


 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد