درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:03   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53772صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیچهارشنبه، 17 آبان 1402 - 08:24
شرکت‌های هوش مصنوعی علیه پرداخت هزینه برای محتوای دارای حق چاپ
در مقاله‌ای که توسط وس دیویس در وب‌سایت The Verge منتشر شده است، استدلال‌های شرکت‌های هوش مصنوعی علیه پرداخت هزینه برای محتوای دارای حق چاپ به عنوان داده‌های آموزشی بررسی شده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در مقاله‌ای که توسط وس دیویس در وب‌سایت The Verge منتشر شده است، استدلال‌های شرکت‌های هوش مصنوعی علیه پرداخت هزینه برای محتوای دارای حق چاپ به عنوان داده‌های آموزشی بررسی شده است. این مقاله نشان می‌دهد که شرکت‌های هوش مصنوعی به دلایل مختلفی برای مخالفت با این پیشنهاد استفاده می‌کنند، از جمله:


هزینه: شرکت‌های هوش مصنوعی استدلال می‌کنند که پرداخت هزینه برای محتوای دارای حق چاپ برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی، هزینه‌های آنها را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.
دسترسی: شرکت‌های هوش مصنوعی استدلال می‌کنند که پرداخت هزینه برای محتوای دارای حق چاپ، دسترسی آنها به داده‌های آموزشی را محدود خواهد کرد.
نوآوری: شرکت‌های هوش مصنوعی استدلال می‌کنند که پرداخت هزینه برای محتوای دارای حق چاپ، نوآوری در زمینه هوش مصنوعی را کند خواهد کرد.


در ادامه، به بررسی هر یک از این استدلال‌ها به طور جداگانه می‌پردازیم.


هزینه
شرکت‌های هوش مصنوعی استدلال می‌کنند که پرداخت هزینه برای محتوای دارای حق چاپ برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی، هزینه‌های آنها را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد. این امر به این دلیل است که مدل‌های هوش مصنوعی برای آموزش به حجم زیادی از داده نیاز دارند. به عنوان نمونه، مدل زبانی GPT-3 شرکت OpenAI برای آموزش به بیش از 1.56 ترابایت داده نیاز داشت. اگر شرکت‌های هوش مصنوعی مجبور به پرداخت هزینه برای تمام این داده‌ها باشند، هزینه‌های آنها به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت.


دسترسی
شرکت‌های هوش مصنوعی استدلال می‌کنند که پرداخت هزینه برای محتوای دارای حق چاپ، دسترسی آنها به داده‌های آموزشی را محدود خواهد کرد. این امر به این دلیل است که بسیاری از ناشران و صاحبان محتوا، تمایلی به فروش داده‌های خود به شرکت‌های هوش مصنوعی ندارند. به عنوان نمونه، اتحادیه ناشران خبری ایالات متحده (News Media Alliance) در بیانیه‌ای اعلام کرد که مخالف این پیشنهاد است زیرا معتقد است که این امر به کاهش محتوای خبری با کیفیت کمک خواهد کرد.


نوآوری
شرکت‌های هوش مصنوعی استدلال می‌کنند که پرداخت هزینه برای محتوای دارای حق چاپ، نوآوری در زمینه هوش مصنوعی را کند خواهد کرد. این امر به این دلیل است که شرکت‌های هوش مصنوعی برای توسعه مدل‌های جدید و نوآورانه، به دسترسی به داده‌های متنوع و گسترده نیاز دارند. اگر شرکت‌های هوش مصنوعی مجبور به پرداخت هزینه برای تمام این داده‌ها باشند، ممکن است قادر به توسعه مدل‌های جدید و نوآورانه نباشند.


در حال حاضر، دفتر حق چاپ ایالات متحده در حال بررسی این پیشنهاد است. هنوز مشخص نیست که این پیشنهاد در نهایت به تصویب خواهد رسید یا خیر. با این حال، استدلال‌های شرکت‌های هوش مصنوعی نشان می‌دهد که آنها از این پیشنهاد مخالف هستند.

 

منبع: The Verge

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد