درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 21:13   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53725صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 22 آبان 1402 - 08:24
روابط‌عمومی در کنار نقاط قوت ضعف‌ها را نیز اطلاع رسانی کند
بعضاً مشاهده می‌شود مدیران دستگاه‌های اجرایی قول و وعد هایی مبنی بر رفع مشکلات به شوراها می‌دهند که همان موضوع توسط شورا در سطح منطقه اطلاع رسانی می‌شود اما چندی بعد مردم با عدم رفع مشکل مواجه شده و از شورای اسلامی شهر یا روستا گلایه مند می‌شوند لذا اطلاع رسانی وعده‌های پوچ نیز توسط روابط‌عمومی انجام شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || رئیس شورای اسلامی بخش زاینده رود گفت: روابط‌عمومی‌ها باید نقاط ضعف و قوت اطلاع رسانی و زمینه انتقادهای سازنده را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیمردان مردانی نماینده روابط عمومی‌های شوراهای اسلامی شهرستان سامان و رئیس شورای اسلامی بخش زاینده رود صبح پنج شنبه در همایش روابط‌عمومی شوراهای اسلامی پایه و فرادست با اشاره به ساماندهی روابط‌عمومی شوراهای اسلامی گفت: ارایه اطلاعات، برنامه‌ها و عملکردها و دسته بندی آنها باید دوجانبه باشد و اطلاع رسانی عملکردها و فعالیت‌های شوراهای اسلامی در سطوح مختلف علاوه بر ارایه و انعکاس نقاط مثبت، عدم فعالیت‌ها و همراهی‌ها را نیز اطلاع رسانی کنند و صرفاً اطلاع رسانی با زمینه انتقادهای مفید و بدون از مسایل انحراف کننده و حساس سازی نیز مطرح شود.

وی با اشاره به اینکه جامعه شورایی پیگیر فعالیت‌ها و اقدامات خود می‌باشد بیان داشت: جامعه شورایی باید انعکاس دهنده مسایل، مشکلات، موانع و برنامه‌ها نیز باشند.

مردانی بیان داشت: بعضاً مشاهده می‌شود مدیران دستگاه‌های اجرایی قول و وعد هایی مبنی بر رفع مشکلات به شوراها می‌دهند که همان موضوع توسط شورا در سطح منطقه اطلاع رسانی می‌شود اما چندی بعد مردم با عدم رفع مشکل مواجه شده و از شورای اسلامی شهر یا روستا گلایه مند می‌شوند لذا اطلاع رسانی وعده‌های پوچ نیز توسط روابط‌عمومی انجام شود.

ویترین ادارات و شوراهای اسلامی روابط‌عمومی آن است

عبدالواحد رئیسی نماینده روابط عمومی‌های شوراهای اسلامی شهرستان بروجن و عضو شورای اسلامی شهر فرادنبه در همایش روابط‌عمومی شوراهای اسلامی پایه و فرادست با اشاره به اینکه خدمات نظام باید اطلاع رسانی شود گفت: روابط‌عمومی شوراهای اسلامی در واقع فریاد مردم هستند.

وی افزود: مسئولان در مقابل انتقادات و پیشنهادات مطرح شده توسط روابط عمومی‌ها تاب آوری داشته باشند چرا که روابط عمومی‌ها فریادگر خواسته‌های کل جامعه هستند و می‌بایست واقعیت‌ها را بیان کنند.

رئیسی خاطر نشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی ادبیات نگارش خبر، روش‌های سایبری و گزارش نویسی به روابط‌عمومی و تعامل با سایر ادارات و سمن‌ها از ضروریات است.

نقش روابط عمومی‌ها در بین مردم بسیار مهم است

جواد هاشمی نماینده روابط عمومی‌های شوراهای اسلامی شهرستان بن و عضو شورای اسلامی شهر بن در همایش روابط‌عمومی شوراهای اسلامی پایه و فرادست گفت: روابط عمومی‌ها به سان افسران جنگ نرم می‌باشند که باید فضا را به سمتی هدایت که مسئولین و مردم رضایت داشته باشند.

وی با اشاره به نقش اطلاع رسانی در اعلام جنایات بزرگ اسرائیل در غزه خاطر نشان کرد: روابط‌عمومی در نقش افرینی و در صحنه بودن مردم نقش مهمی را ایفا می‌کند، چرا که با اعلام برنامه‌های مردم سازی به صورت بروشور، کتاب و فضای مجازی در این مهم نقش داشته باشند.

هاشمی افزود: ایجاد گروه‌های فعال و سایت‌های خبری در راستای جهاد تبیین و همچنین رفع مشکلات مالی در تأمین تجهیزات روابط عمومی‌ها از ضروریات است.

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>

 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد