درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 14:47   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53699صفحه نخست » ادامه مطلب چهارسه شنبه، 9 آبان 1402 - 15:24
درخواست فدراسیون از روزنامه‌نگاران برای احترام به اصول حرفه‌ای اخلاقی
جنگ بین حماس و اسرائیل نیز یک جنگ ارتباطی است. فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران(IFJ) ، سازمان حرفه‌ای روزنامه‌نگاران پیشرو در جهان، مجدداً تأکید می‌کند که اصول حرفه‌ای روزنامه‌نگاران باید کاملاً رعایت شود. وظیفه ارایه اطلاعات در جهت منافع عمومی است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || جنگ بین حماس و اسرائیل نیز یک جنگ ارتباطی است. فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران(IFJ) ، سازمان حرفه‌ای روزنامه‌نگاران پیشرو در جهان، مجدداً تأکید می‌کند که اصول حرفه‌ای روزنامه‌نگاران باید کاملاً رعایت شود. وظیفه ارایه اطلاعات در جهت منافع عمومی است.

فدراسیون از اتاق‌های خبر در سراسر جهان خواست که علاوه بر دقت در منابع خود، با خودداری از انتشار تصاویر تکان دهنده که اغلب به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند، «به حیثیت افراد مورد نقل قول و/یا نمایندگی احترام بگذارند» (ماده 8). ماده 9 منشور جهانی اخلاق نیز مجدداً تأکید می‌کند که «روزنامه نگاران باید اطمینان حاصل کنند که انتشار اطلاعات یا نظرات به نفرت یا تعصب کمک نمی کند».

آنتونی بلانگر، دبیرکل فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران در این باره گفت: «اصول حرفه‌ای ما که در منشور اخلاق جهانی شرح داده شده است، اساس مأموریت روزنامه‌نگاران است. مسئولیت روزنامه‌نگار در قبال مردم بر هر مسئولیت دیگری، به ویژه در قبال کارفرمایان و مقامات دولتی ارجحیت دارد. در این زمان دشوار، فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران، عضو وابسته یونسکو، مجدداً بر همبستگی خود را با شاخه فلسطینی خود و حمایت خود از همه روزنامه‌نگاران در هر کجا که هستند، تأکید می‌کند.»

دو هفته پس از آغاز جنگ بین حماس و اسرائیل، جنگ رسانه‌ای شدید است و هر طرف از حقیقت «خود» دفاع می‌کند. روزنامه‌نگاران خارجی که از کار در نوار غزه، منع شده‌اند، اغلب از منابع ثانویه یا منابع «رسمی» از هر طرف استفاده می‌کنند، بدون اینکه بتوانند صحت آنها را بررسی کنند. امروز در غزه، فقط روزنامه‌نگاران محلی فلسطینی که اکثریت قریب به اتفاق آن‌ها اعضای سندیکای روزنامه‌نگاران فلسطینی هستند، می‌توانند اطلاعاتی را در اختیار رسانه‌های خارجی قرار دهند.

بسیاری از رسانه‌ها با اشتباه گرفتن عجله با سرعت، اطلاعات و تصاویر نادرستی را منتشر کرده‌اند. این امر در مواردی باعث عذرخواهی رسمی برخی از رسانه‌ها شده است.

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد