درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 06:17   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53684صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومییکشنبه، 7 آبان 1402 - 21:01
بازاریابی دیجیتال در رکود: بازاریابان بودجه تبلیغاتی خود را کاهش می‌دهند
از 16 پلتفرم تبلیغاتی که در مورد آنها پرسیدیم، تعداد کمتری از پاسخ‌دهندگان گفتند که انتظار دارند در 12 پلتفرم در مقایسه با سه ماهه اول سال جاری روی آن سرمایه‌گذاری کنند. تنها متا، مایکروسافت و لینکدین سرمایه‌گذاری بیشتری از تبلیغ‌کنندگان دریافت خواهند کرد. برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری با تیک‌تاک ثابت خواهد بود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || بر اساس نظرسنجی از خوانندگان Search Engine Land، بازاریابان قصد دارند در 12 ماه آینده نسبت به ابتدای سال روی پلتفرم‌های تبلیغاتی کمتری سرمایه‌گذاری کنند.

از 16 پلتفرم تبلیغاتی که در مورد آنها پرسیدیم، تعداد کمتری از پاسخ‌دهندگان گفتند که انتظار دارند در 12 پلتفرم در مقایسه با سه ماهه اول سال جاری روی آن سرمایه‌گذاری کنند.

تنها متا، مایکروسافت و لینکدین سرمایه‌گذاری بیشتری از تبلیغ‌کنندگان دریافت خواهند کرد. برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری با 
تیک‌تاک ثابت خواهد بود.

تعداد کمتری از تبلیغ‌کنندگان انتظار دارند که در فروشگاه‌های اپلیکیشن اپل سرمایه‌گذاری کنند.


متا پلتفرمی بود که بیشترین افزایش سرمایه‌گذاری مورد انتظار را در بین تمام پلتفرم‌های موجود در نظرسنجی تجربه کرد.

برخلاف گزارش‌های مربوط به رشد انفجاری در سایت‌های خرید، تعداد کمتری از خوانندگان Search Engine Land می‌گویند که در سه‌ماهه سوم نسبت به سه ماهه اول روی آن پلتفرم‌ها سرمایه‌گذاری خواهند کرد.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که بازاریابان در حال کاهش بودجه‌های تبلیغاتی خود هستند. این امر می‌تواند به دلایل مختلفی باشد، از جمله افزایش تورم، رکود اقتصادی و تغییر در رفتار مصرف‌کننده.

با این حال، برخی از پلتفرم‌ها همچنان مورد توجه بازاریابان هستند. متا، مایکروسافت و لینکدین پلتفرم‌هایی هستند که بیشترین افزایش سرمایه‌گذاری مورد انتظار را تجربه می‌کنند. این پلتفرم‌ها دارای مخاطبان زیاد و متنوعی هستند و می‌توانند به بازاریابان کمک کنند تا به اهداف خود دست یابند.

گوگل نیز همچنان پلتفرم تبلیغاتی محبوبی است. سرمایه‌گذاری در گوگل برای بازاریابان به این معناست که آنها می توانند به مخاطبان هدف خود در سراسر جهان دسترسی پیدا کنند.

اپل و پلتفرم‌های خرده فروشی در حال کاهش سرمایه‌گذاری هستند. اپل با افزایش قیمت محصولات و خدمات خود، هزینه تبلیغات را برای بازاریابان افزایش داده است. پلتفرم‌های خرده فروشی نیز با افزایش رقابت از سوی پلتفرم‌های آنلاین، با چالش‌های جدیدی مواجه هستند.

پلتفرم‌های صوتی/تصویری نیز در حال کاهش سرمایه‌گذاری هستند. این پلتفرم ها هنوز در مراحل اولیه توسعه هستند و بازاریابان هنوز در حال آزمایش آنها هستند.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که بازاریابان در حال تغییر نحوه سرمایه‌گذاری در تبلیغات هستند. آنها به دنبال پلتفرم‌هایی هستند که می‌توانند به آنها کمک کنند تا به اهداف خود دست یابند و سرمایه خود را به طور موثرتری خرج کنند.


منبع انگلیسی: Search Engine Land
منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی



 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد