درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:50   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53683صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومییکشنبه، 7 آبان 1402 - 20:57
اشتباهات نوشتاری که نویسندگان مرتکب می‌شوند: چسبیدن به یک ژانر
وودسون ابتدا توضیح می‌دهد که چگونه صنعت نشر برچسب‌ها را دوست دارد و چگونه این امر می‌تواند برای نویسندگان مضر باشد. او داستانی را به اشتراک می‌گذارد که دو سال است روی آن کار می‌کند، اما به دلیل عدم وجود یک نقطه واضح یا طرح، پیشرفتی نمی‌کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مقاله، مایک وودسون، نویسنده و مدرس نویسندگی، در مورد خطرات چسبیدن به یک ژانر در نوشتن داستان صحبت می کند.

او استدلال می‌کند که ترکیب ژانرها می‌تواند به داستان‌های شما عمق و پیچیدگی بیشتری ببخشد و خوانندگان را غافلگیر و مجذوب کند.

وودسون ابتدا توضیح می‌دهد که چگونه صنعت نشر برچسب‌ها را دوست دارد و چگونه این امر می‌تواند برای نویسندگان مضر باشد. او داستانی را به اشتراک می‌گذارد که دو سال است روی آن کار می‌کند، اما به دلیل عدم وجود یک نقطه واضح یا طرح، پیشرفتی نمی‌کند.

او متوجه می‌شود که ترکیب عناصر ژانرهای معمایی و هیجان انگیز می‌تواند به او کمک کند تا داستان خود را پیش‌نویس کند و در عین حال به او اجازه دهد داستانی را بنویسد که همچنان به عنوان یک داستان ادبی معاصر قابل شناسایی باشد.

وودسون سپس توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان ژانرها را ترکیب کرد. او توصیه می‌کند که ابتدا داستان خود را به خوبی درک کنید و سپس عناصر ژانرهای دیگر را به روشی وارد کنید که با داستان شما سازگار باشد.

او همچنین پیشنهاد می‌کند که از قانون 80-20 استفاده کنید، که در آن 80 درصد داستان شما به سبک اصلی شما اختصاص دارد و 20 درصد باقی مانده برای آزمایش و نوآوری استفاده می شود.

در نهایت، وودسون استدلال می‌کند که ترکیب ژانرها یک روش عالی برای ایجاد داستان‌های منحصر به فرد و جذاب است. او می‌گوید: "هر چه می‌خواهید بنویسید، بعداً نگران برچسب‌ها باشید."

مزایای ترکیب ژانرها


- می‌تواند به داستان‌های شما عمق و پیچیدگی بیشتری ببخشد.
- می‌تواند خوانندگان را غافلگیر و مجذوب کند.
- می‌تواند به شما کمک کند تا داستانی بنویسید که متمایز و منحصر به فرد باشد.

معایب ترکیب ژانرها


- ممکن است برای برخی از خوانندگان گیج کننده باشد.
- ممکن است یافتن ناشر برای داستان شما دشوارتر باشد.

سخن آخر


ترکیب ژانرها یک روش عالی برای آزمایش و نوآوری در نوشتن داستان است. اگر به دنبال ایجاد داستان‌های منحصر به فرد و جذاب هستید، ارزش امتحان کردن را دارد.

منبع انگلیسی: writersdigest
منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد