درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:20   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53677صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 6 آبان 1402 - 17:03
تمرکز روابط‌عمومی فرودگاه‌های کشور بر ارتباطات بحران در عملیات زمستانی
پیرو تاکید معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها مبنی بر اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع در عملیات زمستانی، صبح روز شنبه ششم آبان ماه جلسه ویژه روابط‌عمومی باحضور ویدیوکنفرانسی مسئولان روابط‌عمومی فرودگاه‌های کشور و کارشناسان ستادی در همین برگزار شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || پیرو تاکید معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها مبنی بر اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع در عملیات زمستانی، صبح روز شنبه ششم آبان ماه جلسه ویژه روابط‌عمومی باحضور ویدیوکنفرانسی مسئولان روابط‌عمومی فرودگاه‌های کشور و کارشناسان ستادی در همین برگزار شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها در این جلسه با اشاره به اقدامات پیش، هنگام و پس از بحران از تدوین دستورالعمل عملیاتی در این زمینه خبر داد و گفت: این دستورالعمل مبنای اقدامات ما در زمان بروز بحران هایی چون برف و یخبندان، مه گرفتگی بارندگی ، سیل و ... خواهد بود.

وی مقوله ارتباطات بحران را مورد توجه قرار داد و گفت: نحوه اطلاع‌رسانی در عملیات اربعین باید الگوی عملیات زمستانی باشد تا شاهد بحران‌های به مراتب کمتری در فرودگاه‌های کشور باشیم.

رضا کارگر اقناع مخاطبان از طریق اطلاع‌رسانی درباره وقایع زمستانی در فرودگاه‌ها را بسیار ضروری دانست و گفت: در حقیقت باید فرهنگسازی‌ لازم صورت بگیرد تا مردم بدانند که آب‌وهوای نامساعد زمستانی می‌تواند موجب تاخیر یا لغو پروازها شود اما با همین شرایط هم فرودگاه‌ها باتمام توان اقدامات مربوط به عملیات زمستانی را انجام می‌دهند.

وی در ادامه خواستار اطلاع‌رسانی صحیح به مدیران استانی، شهری و تمامی دستگاه‌های مربوطه توسط مسئولان روابط‌عمومی فرودگاه‌ها شد و گفت: باید در زمینه علل تاخیرات زمستانی و اینکه اساسا چگونه یک فرودگاه غیر عملیاتی می‌شود و نیز اقدامات صورت گرفته در فرودگاه‌ها در حوزه عملیات زمستانی به مدیران، شهری و دستگاه‌های درگیر اطلاع‌رسانی دقیق انجام شود.

مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها ضمن تاکید بر تعامل با رسانه‌های رسمی بر لزوم شناسایی افراد موثر در فضای مجازی گفت: روابط‌عمومی‌ها با دعوت از چهره‌های اجتماعی تاثیرگذار در استان خود و نیز تبیین اقدامات فرودگاه در حوزه عملیات زمستانی از بازوی قدرتمند شبکه‌های اجتماعی در فصل زمستان و مقابله با بحران‌های احتمالی استفاده کنند.

کارگر با اشاره به اهمیت افزایش ارتباط بین روابط‌عمومی فرودگاه‌ها با سایر بخش‌ها به‌ویژه عملیات فرودگاهی و هوانوردی، گفت: روابط‌عمومی باید مرجع و نخستین انعکاس دهنده اخبار باشد، زیرا اگر چنین اتفاقی رخ ندهد شاهد بروز شایعات و ایجاد بی‌نظمی در فرودگاه‌ها خواهیم بود.

وی با اشاره به آتش‌سوزی اخیر در انبار سازمان هواپیمایی کشوری مستقر در محوطه شرکت فرودگاه‌ها، گفت: اگر کارشناسان روابط‌عمومی به‌موقع در محل حادثه حضور پیدا نمی‌کردند و اخبار مربوطه برای نخستین‌بار توسط روابط‌عمومی منتشر نمی‌شد، نه‌تنها ابتکار عمل به‌دست رسانه‌های معاند می‌افتاد بلکه تمام زحمات نیروهای آتش‌نشانی در این عملیات موفق نیز مسکوت می‌ماند.

مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها بر افزایش همکاری با رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: مسئولان روابط‌عمومی فرودگاه‌ها از هم‌اکنون به‌دنبال برگزاری نشست‌های خبری و تبیین دقیق عملیات زمستانی برای اصحاب رسانه باشند، این درحالی است که تهیه گزارش تصویری از این عملیات یکی از مهم ترین دغدغه‌ها است، زیرا هیچ چیز مانند تصویر خوب نمی‌تواند در تاریخ ثبت شود.

کارگر با یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی باید به‌صورت هنرمندانه انجام شود، این‌که مدیران در تلویزیون ارایه گزارش دهند کافی نیست، بلکه از همین حالا باید برای اطلاع‌رسانی هنرمندانه اقدامات زمستانی تدابیر لازم اتخاذ شود.

وی به نقش روابط‌عمومی در تصمیم‌سازی توسط مدیران ارشد شرکت فرودگاه‌ها اشاره کرد و گفت: روابط‌عمومی با نگاه مطالبه‌گری باید نیازهایی نظیر تجهیزات کمک‌ناوبری را مستندسازی کند، این مستندسازی محدود به ارایه گزارش به مردم و رسانه‌ها نیست بلکه با اقدامات این چنینی می‌توان در تصمیم‌سازی مدیران ارشد درخصوص عملیات زمستانی تاثیرگذار بود.

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد